NH *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: NH *bildtråd*

Försökte mig också på lite PNH/NH härom dagen :)
Kan fortfarande inte så mycket, men vi gör så gott vi kan ^^

Här kommer lite film, (fick ställa videokameran på en pall.. så det kanske inte är världens bästa filmning..:p)

http://www.youtube.com/watch?v=nutYw5cb8YE

tack, jag önskar bara att vi var på samma nivå just nu.. men jag ska ta tag i det när jag kommer upp till honom igen efter nyår!

Här kommer lite bilder på oss:

Thengilya som är 1 år 8 månader tycker det är jätteskoj detta med träning och helst komma in till mamma och mysa. Hon följer jättefint men som sagt det är itnehelt lätt att ha koncentrationen och uppmärksamheten på en sak hela tiden =)

Satt och rensade datorn lite och hittade några gamla bilder, så jag slänger in dem här.

TN_071103-122_copy1024.JPG

TN_071103-120_copy1024.JPG

TN_071103-157_copy1024.JPG

TN_071103-169_copy1024.JPG

Åh vad härliga bilder! :bow:

Här kommer en bildserie på när Ella och jag går över bommar. Var länge sen sist nu, så Ella var lite skeptisk och tramsade lite i början. Men bomrädslan är påväg bort. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
286
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 099
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 343
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
3 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar