NH *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: NH *bildtråd*

Försökte mig också på lite PNH/NH härom dagen :)
Kan fortfarande inte så mycket, men vi gör så gott vi kan ^^

Här kommer lite film, (fick ställa videokameran på en pall.. så det kanske inte är världens bästa filmning..:p)

http://www.youtube.com/watch?v=nutYw5cb8YE

tack, jag önskar bara att vi var på samma nivå just nu.. men jag ska ta tag i det när jag kommer upp till honom igen efter nyår!

Här kommer lite bilder på oss:

Thengilya som är 1 år 8 månader tycker det är jätteskoj detta med träning och helst komma in till mamma och mysa. Hon följer jättefint men som sagt det är itnehelt lätt att ha koncentrationen och uppmärksamheten på en sak hela tiden =)

Satt och rensade datorn lite och hittade några gamla bilder, så jag slänger in dem här.

TN_071103-122_copy1024.JPG

TN_071103-120_copy1024.JPG

TN_071103-157_copy1024.JPG

TN_071103-169_copy1024.JPG

Åh vad härliga bilder! :bow:

Här kommer en bildserie på när Ella och jag går över bommar. Var länge sen sist nu, så Ella var lite skeptisk och tramsade lite i början. Men bomrädslan är påväg bort. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
424
Senast: Lavinia
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Elo
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 314
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 420
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka