Ngn som har lust att kommentera?!

C

cariii

modules.php

Sv: Ngn som har lust att kommentera?!

jag tycker att det ser jättetrevligt ut!
tänk lite på skänklarna och blicken bara!:D

Ingen mer som har ngt att tillägga??? :angel:

nej, jag instämmer med föregående.

Håller med övriga talare om blick, skänkel och vad jag tycker viktigast av allt i detta skede: eftergiften! Lycka till! :banana:

Ser trevligt ut, mjuk och följsam hand, tänk på skänkeln bara och att räta upp dig lite så att du inte ligger på halsen! Annars mycket trevligt och stiligt ekipage;)

Tycker inte alls att du ger för lite eftergift, allt för många ryttare överdriver eftergiften och kastar fram hand och överliv över hinder som att de vore 160 cm höga.

Tycker inte alls att du ger för lite eftergift, allt för många ryttare överdriver eftergiften och kastar fram hand och överliv över hinder som att de vore 160 cm höga.
:bow: :bow: :bow:
Vilket också gör att de inte har kontroll efter hindret eftersom de inte har någon kontakt med munnen alls!

fast jag tycker varken skänkel, hand eller blick är något att klaga på? :crazy:
ser jättetrevligt ut

Jag tycker bara att du ska tänka på din underskänkel . Fram med den lite :)

Ser la bra ut, men som föregående... Blicken och skänklar... OCh eftergiften? Vart tog den vägen... Håll inte så hårt i hästen... Då kommer den till slut hammna i "backläge"...

Ser la bra ut, men som föregående... Blicken och skänklar... OCh eftergiften? Vart tog den vägen... Håll inte så hårt i hästen... Då kommer den till slut hammna i "backläge"...

Okej, ska lägga till att detta är en mycket stark häst. Jag får svårare då att ge eftergift eftersom att man sitter och håller så mkt :rofl:

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 952
Senast: monster1
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 955

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka