Gnist

Trådstartare
Jag tillkännager nu högtidligen för den breda allmänheten


*trumvirvel*


Gnist är inkompetent pain in the ass vad det gäller hundar :devil: :devil:

Så nu vet ni det :cool:

Man upphör aldrig att förvånas över vad folk kan kläcka ur sig alltså :D

Tur att jag vet att det inte är sant..Eller ja :o pain in the ass-delen kanske är sant ibland :angel: ;)

Vad är det värsta ni hört om er själva som hundägare??
 
Sv: Newsflash

du menar utanför buke? ;) jag har blivit kallad djurplågare av en förbipasserande cyklist en gång när tiken gjorde utfall och jag fick tag i nackskinnet. schäfer som hon är skrek hon i högan sky. och en förbipasserande hundägare kallade mig mycket oansvarig som lät min kopplade hund hälsa på en annan kopplad hund.

kanske ser jag farlig ut? eftersom de inte vågar stanna och prata utan mumlar lite i farten?
 
Sv: Newsflash

Det värsta jag har hört är nog att jag va en djurplågare som avlivade Mulle istället för att låta honom bli en vandringspokal som mår dåligt. Visste inte att döda hundar lider :confused:

aja. tog inte seriöst på det där för fem öre, för samma människa kläcker ur sej att hon hellre skulle avlivat sin egen unge istället för sina katter :eek: :crazy:
 
Sv: Newsflash

du menar utanför buke? ;) jag har blivit kallad djurplågare av en förbipasserande cyklist en gång när tiken gjorde utfall och jag fick tag i nackskinnet. schäfer som hon är skrek hon i högan sky. och en förbipasserande hundägare kallade mig mycket oansvarig som lät min kopplade hund hälsa på en annan kopplad hund.

kanske ser jag farlig ut? eftersom de inte vågar stanna och prata utan mumlar lite i farten?

är det förenat med SBK o SKK dressyr policy o göra så? :devil:
 
Sv: Newsflash

haha nej det tror jag inte om man ska gå på ljudet ;). men jag varken drog eller nöp, hon skrek inte av smärta eller rädsla. hon är en pipig hund helt enkelt. hon låter som en gris påväg till slakt när hon vaccineras också.
 
Sv: Newsflash

Ja man har ju hört en del..Det roligaste/värsta? var väl en gång då Harley gick som om han hade sju kilo bly på varje fot för att det var mycket intressanta dofter på marken. Han var lös så istället för att dra med honom ställde jag mig bakom och "smackade" och knuffade till honom med foten . Då kommer en redig alkis fram och skriker "Du schka faaeeennn inte schparcka hunnen!"...:rofl:

Sen har jag mest bara fått blickar speciellt när Harley en gång försökte springa fram till en okänd hund, då han jag bara lägga handen på nacken (inte ta, lägga) och fjompig som han ju är skrek han i högan sky ut smärtan som han hittade på att han utsattes för :angel: Jävla hund! Folk l'är ju tro att han får stryk hemma:eek:
 
Sv: Newsflash

Sen har jag mest bara fått blickar speciellt när Harley en gång försökte springa fram till en okänd hund, då han jag bara lägga handen på nacken (inte ta, lägga) och fjompig som han ju är skrek han i högan sky ut smärtan som han hittade på att han utsattes för :angel: Jävla hund! Folk l'är ju tro att han får stryk hemma:eek:

Hihi, labben kan göra så. Inte springa fram till hundar, men ställer sig och äter diverse saker som man ibland inte vill veta hur länge det legat ute. Brukar ta tag i örat (för hon lyssnar sällan: "jag är döööv matte, hör inte, tuggatuggatugga"). Då brukar hon skrika och huka sig - vet inte hur många gånger folk tittat och som sagt, de tror väl att hon är strykrädd :smirk: .

Lagotton har jag skrikit väl valda ord efter när hon stack efter en hare i en hage :crazy: . Folk såg nog lite chockade ut, men det kan jag bjuda på just då.
 
Sv: Newsflash

*kl*

När en granne ringde på och var övertygad om att jag höll på att slå ihjäl min förra hund. Han hade hört ett hysteriskt ylande och skrikande.:angel:

Jag duschade henne (fasa:eek: ), eftersom hon hade sprungit runt i grisgödsel:D
Dock fick jag släppa in grannen i duschen, så han fick se, annars skulle han ringa polisen:D
 
Sv: Newsflash

Gnist ville bara ha svar på några frågor och fick inga svar, så då hårddrog Gnist frågeställningen lite :devil: för att försöka få fram ett svar från någon och då fick jag höra att jag var; avundsjuk, inkompetent och allmänt pain in the ass.

Det är väl för att jag ifrågasätter saker och ting och vill ha svar på mina eventuella frågor moiistänker jag.. Vissa människor är inte vana att bli ifrågasatta :devil: :devil:
 
Sv: Newsflash

Gnist ville bara ha svar på några frågor och fick inga svar, så då hårddrog Gnist frågeställningen lite :devil: för att försöka få fram ett svar från någon och då fick jag höra att jag var; avundsjuk, inkompetent och allmänt pain in the ass.

Det är väl för att jag ifrågasätter saker och ting och vill ha svar på mina eventuella frågor moiistänker jag.. Vissa människor är inte vana att bli ifrågasatta :devil: :devil:

Och antagligen visste de inget svar, och då var det bättre att hugga :D

Grana som funderar på om hon har blivit kallad något, återkommer :)
 
Sv: Newsflash

*kl*

När en granne ringde på och var övertygad om att jag höll på att slå ihjäl min förra hund. Han hade hört ett hysteriskt ylande och skrikande.:angel:

Jag duschade henne (fasa:eek: ), eftersom hon hade sprungit runt i grisgödsel:D
Dock fick jag släppa in grannen i duschen, så han fick se, annars skulle han ringa polisen:D


Jösses :rofl:
Tur han ringde på och inte anmälde först :)
 
Sv: Newsflash

Problemet sitter i att de vill inte svara :devil:

Liten Gnist ställer obekväma frågor :devil: :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 071
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 653
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 950
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp