Nevele Pride...

ameo

Trådstartare
Moderator
En flera år gammal tråd om NP har blivit uppknuffad på avelssidan. Jag ämnar låta den ligga kvar där, för att sprida kunskapen om honom bland ridtravarstoägarna... :angel:
Har Ni något mer att tillföra än det som redan står i tråden så får ni gärna kika in där.

Sv: Nevele Pride...

ja det blir ju lätt utspårning av sådana trådar,tyvärr

*Lånar knapp*

Nevele Pride har väl fört vidare sina gener till WSB? Han finns i WSB´s stam iaf.
Sen så förundras jag lite över att WSB o VV (Valley Victory) är helbröder, bara det att WSB är en elak liten häst medan VV är en helgó (??) en.

ok, tack var lite nyiken om det var någon som fanns i mina stons stamtavla...men det var det inte...;)

Ja, har förstått att det inte är så positivt, i allafall inte på ridtravare. De har båda Hoot Mon i sig men det är långt bak i stamtavlan.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 282
Senast: Squie
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 870
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 398
Senast: Kakis
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 967
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar