Gud så bra tråd! Jag överväger starkt att skaffa Netflix så jag ska följa tråden. Kan man se Narcos där? Girls?

Jag älskar dokumentärer, så mycket sånt blir det.
BARNET kollar på en del tecknat.
Jag älskar vår äpple-tv, dels för SVT-play, dels för Netflix. Min syster knarkar romantiska komedier på Netflix

Top of the lake
Jessica Jones
The Fall
The Bletchley Circle
Homeland
Sherlock
Downton Abbey
Broadchurch
Vänner
New Girl

Eeeh ja, det finns mycket :D

Narcos, Elementary, New girl, House of cards, Jessica Jones, Agent Carter, Orange is the new black, Sense8. Har säkert glömt massor!

Ska också lägga till sons of anarchy, arrow, orange is the new black, bron och house of cards (sistnämnda har jag inte sett men alla som sett den tycker den är super).

Liknande trådar

Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: snorp
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
624
Senast: tanten
·
Kultur Jag ser på denna serie och det finns fem säsonger på Netflix. I USA finns det 7 säsonger men jag kan inte någonstans hitta var jag kan...
Svar
0
· Visningar
541
Foder & Strö Min äldre häst har svårt att hålla hullet. Veterinären rekommenderade att jag skulle ge olja. Vad för olja ska jag ge för hullet...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
3 530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka