Nervös häst i hagen

Sonic76

Trådstartare
Idag när stallägaren hämtade in hästarna så var min häst totalt uppriven och bara skakade.
De andra var kollugna och den som brukar frysa gjorde inte det och min är ingen fryslort heller.
Nu har jag lite undringar.
hon avmaskades i morse med fyrantel, detta är gjort många ggr, men kan det ge en sån reaktion?
Typ ihop med knotten?
Alternativ två är huggorm men spontant känns det som det var för kallt för såna idag.
Alternativ tre är att nån varit där å härjat med henne men då borde de andra varit upprörda.
Hon stod en bit ifrån o de andra gick ihop.
Inga synliga märken dock var benen leriga o efter tvätt syntes inget.
Nån som har en teorì?
Hästen är totalt stencool annars så vad som upprört henne så jag står helt ställd.

Sv: Nervös häst i hagen

Ingen som råkat ut för detta?
Jag tempade henne o tempen var normal, jag ska upp nu och kolla till henne o se om det syns ngt.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 367
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Varning för långt inlägg... Jag är en så kallat "ung vuxen", som dock känner mig som en 16-åring... Då menar jag inte bara mitt omogna...
2
Svar
21
· Visningar
2 306
Senast: prallan
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 695
Senast: Karminnie
·
Hästmänniskan Jag har alltid kört min häst på vänster sida i transporten då man får lära sig att det är säkrast om det skulle hända något, som om tex...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 741
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka