Nervös för imorgon

C

Camilla Karlsson

Huuu vad jag är nervös för våra starthästar imorgon och lite lite ledsen också men det går inte att göra något åt. :(
Jag brukar inte vara så nervös när våra hästar ska starta men nu känns det i magen ganska ordentligt. Känns som om den ena av dem verkligen får bekänna färg och det är pirrigt som sjutton...

Sen är det lite trist att jag missar att rida dem men det får man ta igen sen hoppas jag ;).

Va tvungen att skriva av mig mina nojor lite :)

Sv: Nervös för imorgon

Ja absoult, synd bara att en del ryttare blir förhindrade att komma upp pga vädret :(,drabbade det er? Oss gjorde de det men Dina är duktig också så jag hoppas ändå:banana:

ingen aning, jag är "rider när jag hinner"-ryttare (på angarn), så jag hejar på de från stallet och är inte så insatt :D

däremot jobbar jag på kanal 75 och ska vara med och sända löpen idag :banana: synd att det är massa travlöp oxå ;)

Och det hade man inte behövt bli...för det gick katastrofalt :(

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 629
Tjatter Entropin säger att universum strävar mot oordning. Det gör också vissa LLs och lekarna blir allt mer kaos. Onda och goda fortsätter...
41 42 43
Svar
843
· Visningar
30 981
Senast: Artline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar