Nej, jag vill inte "låna häst"!

GotAsecret

Trådstartare
...jag vill in på senior-forumet, ska det vara så svårt? Ja, uppenbarligen eftersom jag alltid lyckas klicka fel.
Varför är det både annonser i menyn OCH till höger? Det är förvirrande.
Kan du tänka dig att ta bort den kolumnen från menyn, @Gunnar , och nöja dig med att annonserna syns ordentligt på sidan? :crazy:
Snälla rara!!

Fast forumdelen är ju också både i menyn och till höger. Ska vi ta bort något av det med?

Jag vill gärna ha annonserna där de syns tydligt, så jag hoppas inte de blir borttagna från menyn.

Fast annonserna syns ju hur tydligt som helst?
Annars är det kanske lämpligare att lägga den kategorin mellan häst"forumen" och "snackdelen", typ?

Jag tror han gjort detta för att många bad honom ändra så att det blev såhär ;)
Var man klickar är bara en vanesak, hur rubrikerna är sorterade är en väldigt viktig sorteringsfråga :p
Jo det är det, är vad jag upprepar för mig själv när jag konstant trycker fel:p
Men jag stör mig på att det var lite krångligt att hitta till "om bukefalos" då det är en viktig sida och att ha den lättillgänglig gör att fler trådar hamnar här istället för en massa forum som inte har något att göra med vilken färg buke har.

Fast annonserna syns ju hur tydligt som helst?
Annars är det kanske lämpligare att lägga den kategorin mellan häst"forumen" och "snackdelen", typ?
Jag tycker inte alls annonserna är tillräckligt tydliga om de bara ska synas till höger. På mobilen syns de då inte alls heller.

Sedan håller jag med de andra och tycker forumen ska vara enhetliga. Du vänjer dig var du ska klicka.

Jag hade hellre sett att annonserna låg längst till vänster i menyn, där dom är ur vägen för allt annat ;)

Jag hade hellre sett att annonserna låg längst till vänster i menyn, där dom är ur vägen för allt annat ;)

Jag håller egentligen med eftersom min korta tumme på högerhanden inte når så långt åt vänster, men jag köper ändå nuvarande uppställning för det är mest logiskt sett till "rangordning" där det viktigaste kommer först (dvs längst till vänster).

Jag håller egentligen med eftersom min korta tumme på högerhanden inte når så långt åt vänster, men jag köper ändå nuvarande uppställning för det är mest logiskt sett till "rangordning" där det viktigaste kommer först (dvs längst till vänster).
Fast i mina ögon blir det lite konstigt när en kategori vid namn övrigt inte ligger längst åt höger. Det låter liksom som att där hamnar allt annat, när man stoppat in allt annat under de kategorier man ställt upp tidigare.
Det längst åt vänster smälter dessutom in i loggan, reklamen och "undermenyn" och kan gömmas där rätt smidigt :D

Fast i mina ögon blir det lite konstigt när en kategori vid namn övrigt inte ligger längst åt höger. Det låter liksom som att där hamnar allt annat, när man stoppat in allt annat under de kategorier man ställt upp tidigare.
Det längst åt vänster smälter dessutom in i loggan, reklamen och "undermenyn" och kan gömmas där rätt smidigt :D

På telefonen finns inga rubriker eller logga i överkanten. De övriga forumen låg längst till höger innan men då var vi några som klagade för att annonserna låg mitt bland forumen ;)

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 181
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 871
Senast: Gunnar
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 751
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
23 168
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar