bollen__

Trådstartare
Betapet ligger nere :( Vad ska jag nu fördriva tiden med? Finns det någon annan sida med liknande som betapet tro? Tycker det är så härligt att spela det, samtidigt som hjärnan få arbeta lite så den blir trött! :p

Sv: Neeeej!!

Sörjer också betapet så här mitt i natten!
Om du kommer på nå liknande spel så hojta gärna till!

Nu kan vi ju fira att betapet är igång och working! :D
Så nu slipper man ha tråkigt på nätterna! :bump:

Jag är beroende av Neopets! Man blir aldrig för gammal för det hihi ^^ :love:

jag placerade mina 100000 i aktier, kom på sdan ett år senare.. hade stigit en del kan jag lova....

Ja jag har spelat endel jag med! :D Får passa på att ta igen det man missat när dom har flyttat och hållt på!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 857
Senast: Twihard
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 535
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025