Nätverkstråd för kringresande FT-bukare...

Sv: Nätverkstråd för kringresande FT-bukare...

*kl*

Lägger ut en chansning i den här tråden, för jag får väl också räknas som en kringresande FT-bukare.. :D

Är det någon som ska till Strömsholm 31/5-3/6 och kör nerifrån landet? Jag ska upp dit och jobba, men måste vara i Göteborg på onsdagen. Hade man varit i Stockholm hade det väl varit enkelt att ta sig dit, men...
Tar mig lätt till Jönköping, ifall det är någon skåning som kör E4an upp.

Och sedan har jag faktiskt aldrig varit på Strömsholm, någon som har tips om billigt boende? Har pratat med dem på skolan om rum, men inget klart än.

Massor av idéer nu tack! :angel:

sorry jag skall rida 1.10 på lokal tävling med 5 åringen istället, det blir helt enkelt för dyrt att dra upp dit och för Hille blir det inte särskilt utbildande heller att gå den ** banan , hade varit om Barcelona skulle med men jag kommer inte till sydslätten så det blir lite fördröjt på hennes säsong.

Buke är fantastiskt! När jag drog igång den här tråden trodde jag nog inte riktigt själv att det skulle funka men jodå, det gör det!

Jag vill tacka Idasagare med familj för deras gästfrihet mot oss i helgen. Det var verkligen kanonbra att få bo hos er, Lilleman hälsar!:banana:

Synd bara att vår dag blev så splittrad pga olyckan och avtrillningen. Hade varit kul att prata mer IRL men men det blir fler gånger. :D

Ja, vi hann ju inte avhandla så himla mycket! Men vi får försöka ta igen det i Hermanstorp...:)

Oj, vad hände? Inget allvarligt hoppas jag?

Hanna krockade med min bil på onsdagen... frontalkrock men hon klarade sej nästan oskadd. (Fast min bil är på skroten.) Fick dock inte tävla denna helg.

Lillasyster trillade av på sista hindret i hoppningen. Dumle gjorde ett sånt där studs/studs för den farliga "flaggaren". :crazy:

och Whiskey var jättefin :idea:

och vi ska till Polen istället för Strömsholm, annars hade vi kört om Jönköping..

Oj då, lite väl mycket action..

Ja, Anna var jättenöjd med honom :love: & ryttaren. Wh var väl tvungen att passa på & visa upp sig lite när han väl fick komma ut, så han gjorde ett klockrent byte i dressyren, det var väl typ det enda. (men t o m domaren kommenterade det och skrev fint byte :D )

Någon som bor i närheten av Hofors och har plats för min häst 9-10/6? :angel:

*kl*

Lägger ut en chansning i den här tråden, för jag får väl också räknas som en kringresande FT-bukare.. :D

Är det någon som ska till Strömsholm 31/5-3/6 och kör nerifrån landet? Jag ska upp dit och jobba, men måste vara i Göteborg på onsdagen. Hade man varit i Stockholm hade det väl varit enkelt att ta sig dit, men...
Tar mig lätt till Jönköping, ifall det är någon skåning som kör E4an upp.

Och sedan har jag faktiskt aldrig varit på Strömsholm, någon som har tips om billigt boende? Har pratat med dem på skolan om rum, men inget klart än.
Massor av idéer nu tack! :angel:

SKa också till Strömsholm, men ska vara publik, ev funktionär. Skolans rum borde ju vara ett bra alternativ. Kolla på nätet tror de ska finnas en del sovmöjligheter runt omkring, med typ B & B eller vandrar hem. Kan ju vara svårt när de är så många tävlande som skall sova kvar. Men något borde du hitta. Krisar de så hör av dig så kanske vi kan fixa något här i V-ås.

Åh vilken bra tråd! Om någon ska till Leksand någongång så kan jag iallafall erbjuda sovplats, stallplatser kan man ju säkert flörta in sig hos någon :) Annars brukar det finnas de som hyr utn här o var! :D

SKa också till Strömsholm, men ska vara publik, ev funktionär. Skolans rum borde ju vara ett bra alternativ. Kolla på nätet tror de ska finnas en del sovmöjligheter runt omkring, med typ B & B eller vandrar hem. Kan ju vara svårt när de är så många tävlande som skall sova kvar. Men något borde du hitta. Krisar de så hör av dig så kanske vi kan fixa något här i V-ås.

Har fixat sig perfekt faktiskt! :) Har fått jättebilligt rum på skolan (tror jag det ligger iaf..), och åker upp med en ryttare från Skåne. Men tack så hemskt mycket ändå! :bow:

(Och sen ska jag äta lyxig pressfrukost.. Tjusigt värre. ;) )

kl

Är själv ingen FT-männiksa men snubblade över tråden och tycker att vi hästmänniskor ska hjälpa varandra när vi kan!

Om någon ska till Trossnäs eller Karlstad/Arvika/Grums-området så kan jag erbjuda boxplats för tre hästar med tillhörande stora fina hagar, mina kusar är på bete....

Eventuellt även boende för två-tre personer, finns EN sängplats, resten blir madresser på golvet...

Ingen som ska till Eken den 1/9?
Då har jag möjlighet att ev. erbjuda sovplats och box :idea:

Ingen som bor i närheten av Trollhättan som kan erbjuda stallplats 16-17/6 till en häst? (box)

Sovplats är inget måste, klarar mig bra i transporten om det är så :)

Jag har box. Och sovplats med (i stuga). Fast det ligger ca 30 min från trollhättan. Maila om du vill milougirl@yahoo.com

Knapplån.

Ingen som har två boxar över i närheten av falkenberg 7-8 juli?
Inga sovplatser behövs och det gör inget om det inte stallet ligger precis inpå.:D

knapp

Nu börjar Täby och Botkyrka närma sig. Vi kan erbjuda sovplats för ryttare, tyvärr inte för häst. Novali01 och Emma_vsm har förtur men vi har en ganska stor villa så om man kan tänka sig att sova trångt finns det plats för fler. Enligt gpsen tar det 30 min till Täby (jag tror lite mer eftersom det är småvägar med rödljus en bit och ev. trafik). Ungefär samma till Botkyrka. Det är alltså utan släp.

och till botkyrka skulle jag ev åxå kunna ordna boende för ryttare :idea:
har ca 15 minuters bilväg dit.

*kl*

Ja hur har ft folket ställt upp för varandra i år, har det här fungerat på ett bra sätt?

*kl*

Ja hur har ft folket ställt upp för varandra i år, har det här fungerat på ett bra sätt?

Ja, JAG har ju iaf fått bo så himla käckt hos Idasagare när vi var i Vinslöv och hade inte flera tävlingar varit inställda hade det nog blivit fler små övernattningar hos olika bukefalister...

Nästa år har jag ställt in mig på att ha olika bukare hos oss när Ljuslingsbacken och ev. Mariestad har tävlingar.:bump:

För att inte tala om hur mycket trevligt FT-folk jag lärt känna i år...måste säga att det har varit den roligaste säsongen på det sättet....(ja, fio, jag räknar även dig dit.....:devil:). Ryttarfesten på Breeders var ju en höjdare! Jag kan rekommendera alla bukare att sitta ihop med Herr Pooh och Nelle för en garanterat rolig kväll....:rofl::rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka