Nätverkstråd för kringresande FT-bukare...

Sv: Nätverkstråd för kringresande FT-bukare...

Måste sparka liv i denna nu då säsongen håller på att bli ruinerande....:o

Vem kan hysa 1 Grå Häst med bihang (dvs Ryttare och Groom) till Mantorps tävlingarna den 23-24 augusti?

Då testar vi igen med denna lilla tråd...någon som kan hysa 1 Grå Häst och 2 människor till Gärds fälttävlan den 28/9?

Tänkte än en gång sparka liv i denna tråd o nu undrar jag om någon bukefalist bor i Norrköpings trakten o kan hysa in mig 3 dagar vecka 34? Ska börja på en distansutbildning från Norrköping o måste gå i skolan ett tillfälle per termin, 3 dagar.

Någon hugad spekulant på trevligt sällskap???:angel:

Någon hugad spekulant på trevligt sällskap???:angel:

Falsk marknadsföring!! Du glömde skriva att den eventuella bostadsinnehavaren aldrig blir av med dig sen... :devil:

:D

/aicha - som har varit lugn & snäll länge nu...för länge. :angel:

Snäll??? Du??? Det ordet finns inte med i ditt vokabulär kära du...:D Däremot är "liten huggorm" ett bra epitet som stämmer käckt med din framtoning...:devil:

Jag har ju en halvtimme till Norrköping men du är välkommen att bo hos mig om du vill! Bor i en etta men finns det hjärterum så finns det stjärterum :D

Falsk marknadsföring!! Du glömde skriva att den eventuella bostadsinnehavaren aldrig blir av med dig sen... :devil:

:D

/aicha - som har varit lugn & snäll länge nu...för länge. :angel:

Ha ha ha roligast på länge :D

Emma din lilla gullunge!:love: Jag messar dig...elaka fio o hemska aicha behöver inget mer veta!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka