Nätverkstråd för kringresande FT-bukare...

Sv: Nätverkstråd för kringresande FT-bukare...

Jag håller med. det är roligt att man har lärt känna så pass många som håller på med FT. Jag skulle ju haft Emma-vsm i mitt dåvarande stall under Sydslätten men sen kunde hon inte. Jag hoppas att vi kan hålla igång detta till nästa år igen. :D

Jag tycker det har funkat skitbra! Tack PF för övernattning!! Flera som har ställt upp och erbjudit sig med, tack Murray och Narcissa!!

Jag har haft lite besök här hemma med, det har inte vart annat än trevligt!!
Jätteroligt att lära känna så mkt trevligt folk, tävlingarna blir tom ännu roligare att åka på. Och att åka 45 ml för en tävling gör inte så himla mycket.

Kram på alla!!

Himla kul har det varit....:love:

Tack Crazymama för en trevlig helg i Stockholm

Och så förstås Novali0 för allt sandlådegnabb :angel: och suveränt arbete "under cover" inför Breeders :bow:

Jag tycker det har funkat skitbra! Tack PF för övernattning!! Flera som har ställt upp och erbjudit sig med, tack Murray och Narcissa!!

Jag har haft lite besök här hemma med, det har inte vart annat än trevligt!!
Jätteroligt att lära känna så mkt trevligt folk, tävlingarna blir tom ännu roligare att åka på. Och att åka 45 ml för en tävling gör inte så himla mycket.

Kram på alla!!

Oj vad längesen man "såg" dig! :bump: Kul!

Jag har ju snyltat på både Emma & Murray när det gäller skjuts till tävlingar, & Murray blir inte av med mig då jag nu även anser henne som "min" fotograf & tjatar med henne på både dressyr & hoppning. ;) PF använde jag i mitt exjobb i våras & även en del andra här inne som jag har "haft användning" för på olika sätt, så visst, Buke är gräjt! :D

Jo, jag skäms lite men... Jag har hittat facebook :o... Det har tagit lite tid från buke på sistone..:angel:
Jag har varit här och läst men inte skrivit så mycket.

Kul att vara "saknad"!

Tjata på du :angel::D

(Fö kollat kalender och det verkar inte vara något den 11 :) )

Senast ändrad:

Himla kul har det varit....:love:

Tack Crazymama för en trevlig helg i Stockholm

Och så förstås Novali0 för allt sandlådegnabb :angel: och suveränt arbete "under cover" inför Breeders :bow:

Tack Betti synd att vi inte hann umgås mer men du är välkommen åter nästa år:bump:
I morgon kör jag ner Malin till Anna Hassö där hon ska jobba. Egentligen skulle hon till Peter Thomsen men av olika skäl blev det Anna ist. Crazy är i Örebro (medan Malin lär sig nya jobbet) hos de som huvudsakligen bygger på Latorp. Så lite förhands info kan jag ge där inför nästa säsong. De bygger en hel del nya hinder under övervakning av Crazy som gärna vill hjälpa till och lämna sina åsikter. Dessutom planerar dom för 1*-igt med nya bansträckningar.:bow::bow::bow:

*kl*

Stallplats och boende finns i Örebro om det skulle behövas för nästa säsong. Synd jag inte såg den här tråden tidigare.. Är dock inte precis bredvid där tävlingarna brukar vara, men det tar inte lång stund att åka.

Nu när säsongen snart drar igång igen så puttar jag upp den här smarta tråden (av ren egoism visserligen men ändå... :angel: ).

Jag kommer befinna mig i Jönköping innan Gärds och hade egentligen tänkt att köra ner till Skåne på fredagen men så slog det mig att det kanske går att lifta med någon norrlänning (dvs från Jönköpingstrakten & över)! Så, någon som möjligtvis passerar Jönköping på fredag & sen hem på söndagen och har en plats över?! :idea: :p

vilken smart idé!

Tyvärr kan jag inte bidra med stallplats i någon form, sålänge ingen vågar ställa in sin häst i antingen garaget elelr förrådet. Visserligen har vi stor gräsig trädgård men det uppskattas nog inte av grannarna.

Däremot har vi ett stort hus så hittar ni stallplats så äre bara att höra av sig!

Är skåning, (Malmö) och här är ju någorlunda nära till Dagstorp, ev. Vinslöv & Tågarp. Kanske om ni ska tävla på ribban? :idea:

Sen en fråga, dessa underbara erbjudanden, är det till för 'de-som-tävlar-jättemkt-&-jättehöga klasser' eller även vi som(=jag) ska starta deb/lätt men vill vara med på fler tävlingar än vad som finns (vi kan åka till) i skåne?

ojj herregud såg inte förrns nu hur länge sen det var tråden startades.. men mitt erbjudande gäller fortfarande :D

vilken smart idé!

Tyvärr kan jag inte bidra med stallplats i någon form, sålänge ingen vågar ställa in sin häst i antingen garaget elelr förrådet. Visserligen har vi stor gräsig trädgård men det uppskattas nog inte av grannarna.

Däremot har vi ett stort hus så hittar ni stallplats så äre bara att höra av sig!

Är skåning, (Malmö) och här är ju någorlunda nära till Dagstorp, ev. Vinslöv & Tågarp. Kanske om ni ska tävla på ribban? :idea:

Sen en fråga, dessa underbara erbjudanden, är det till för 'de-som-tävlar-jättemkt-&-jättehöga klasser' eller även vi som(=jag) ska starta deb/lätt men vill vara med på fler tävlingar än vad som finns (vi kan åka till) i skåne?

Jag startade denna tråden förra säsongen och det är definitivt dags att sparka liv i den igen så du är inte fel ute!

Och den gäller för varenda liten bukare som har nåt ärende åt ngt håll i vårt avlånga land...men kanske främst för att på ett billigt sätt kunna bo och ha hästen under en tävling. Jag tyckte att det var ett bra sätt för alla parter!

stallplats kan jag inte erbjuda, men hag plats har jag, sovplats löser sig alltid också, har ju husvagn i värsta fall...bor straxt norr om Kalmar...så Udden är ju närmast här, blir väl dock ingen tävling här nu på vårkanten i alla fall

Hmm...jag börjar tro att du har rätt:devil:

Kom igen nu Skåneland! Visa att Fio och jag har ogrundade misstankar...;)

Gissar att ni tror vi avvaktar medvetet för att se vad alla andra erbuder alternativt kanske vi inte vågar möta konkurrensen..

Men vi har tyvärr inga rosa hinder att erbjuda i skånetrakten, tänk på det:D så vi trodde inte någon ville komma hitåt i år:cool:

Nå, kom igen bara om ni ska söderut... Så ska vi se vad vi kan åstad komma.;)

kanontråden! hade nästan glömt :D

mitt erbjudande kvarstår om någon vågar sig upp att tävla i leksand. jaja - bara debutant i år..... :cool:

:bump:

Gissar att ni tror vi avvaktar medvetet för att se vad alla andra erbuder alternativt kanske vi inte vågar möta konkurrensen..

Men vi har tyvärr inga rosa hinder att erbjuda i skånetrakten, tänk på det:D så vi trodde inte någon ville komma hitåt i år:cool:

Nå, kom igen bara om ni ska söderut... Så ska vi se vad vi kan åstad komma.;)

Äsch, ni är bara rädda för att utsocknes ska sno åt sig alla fina priser...TYYYYpiskt Sydlänningar att alltid försöka behålla allt för sig själva.....:devil:

Själv så ställer jag som vanligt upp med sov-stallplats för er som ska tävla på Ljuslingsbacken och om det nu blir nåt i Mariestad.:bump:

Vi nappar på idén med kringresande ft-folk och hästar! Har stall, friggebod och stallkök/toa:) Tyvärr bor vi lite ostrategiskt , vi har Baståsen på 4 mil men övriga (Örebro,Qvinnersta, Hofors) kring 10mil bort. Kanske vi kan passa som mellanlandning??
Hittills har den sociala dottern lyckats göra sig bekant med ryttarkompisar i bl.a. Bollnäs, Mariestad,Tidaholm:love:Men så här i planeringen inför årets säsong saknar vi möjligheter i t.ex Skåne och Värmland.:p Det är ju räddningen för att ha råd att flacka Sverige runt på ft att man hjälper varandra.Och sen är ju ft-folk ett ovanligt trevligt släkte!!

Jag bor inte oxå lite ostrategiskt till om man ska se till ft-tävlingarna i skåne. Visserligen är det inte så långt till någon tävlingsplats, men inte heller nära. Jag bor utanför utanför Flyinge och kan erbjuda stallplatser. Bara att höra av sig.

Vi bor ca 4 mil från Segersjö och 6-7 mil från de flesta banor i Ö-brotrakten. Både stallplats och boende finns mer än GÄRNA!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka