mandalaki
Trådstartare
Jag vet inte om detta är ett fall för @Myrten eller för @athena_arabians
Men här är i alla fall dagens snorklingsfynd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!@mandalaki - jag är i Egypten med mycket begränsad internet-tid, men googla typ phallus kombinerat med antiquity eller ancient Greek så bör du få resultat. Materialet ser ut som sandsten och det känns väl inte som förstahandsvalet för användning men som något föremål att titta på så...
Här i Röda havet kan man ju hitta de mest märkligt formerade stenar som är fossila koraller. Nu vet jag inte om korallbeståndet i Medelhavet kan/har kunnat ge upphov till ditt... fynd. Jag kan inte avgöra på bild om den är man-made eller inte (men sten är inte min grej).
Det kan vara en snorkling. Eller en penis.
Den är av sten.
Jag har ingen aning! Det var därför jag taggade dig ocksåSka vi nu vara lite tråkigt halvt vetenskapliga så är den finkornig med en massa små hålrum (lär inte vara bra för glidet ) och gul. Det den spontant påminner om är pimpsten (no pun intended) men VARFÖR man skulle vilja göra något annat än en fotfil av pimpsten övergår mitt förstånd
Jag tycker inte den riktigt liknar sandsten pga hålrummen men jag kan ha fel.
Jag vet inte om detta är ett fall för @Myrten eller för @athena_arabians
Jag tänker att @Dentaku borde ha en dikt på lut.
En gör vad en kan.
I Aigeus blåa vågor
ett mångarmat blötdjur gled runt
att leta bortglömda skatter
men hittade mest bara strunt
Hon struntade blankt i juveler
i silver- och guldföremål
men jublade högt när hon hitta'
en fin gammal fallossymbol
Du har hittat din Stavros!Jag vet inte om detta är ett fall för @Myrten eller för @athena_arabians