Naturens under

En gör vad en kan.

I Aigeus blåa vågor
ett mångarmat blötdjur gled runt
att leta bortglömda skatter
men hittade mest bara strunt

Hon struntade blankt i juveler
i silver- och guldföremål
men jublade högt när hon hitta'
en fin gammal fallossymbol
Jublade är bara förnamnet. Jag frustade så att det bubblade i snorkeln. Och jag vet att jag tänkte att om inte min bukepaus redan varit slut så hade jag fått avsluta den nu för det finns ingen annanstans jag kan använda den här bilden :laugh:

Och du är som vanligt :bow::bow::bow:

Du har hittat din Stavros!
Hur *** visste du att Stavros hade namnsdag igår? Och att namnsdagar nästan är viktigare än födelsedagar här? Det var därför vi var ute och åt middag i förrgår, en i sällskapet heter Stavros och skulle firas (oklart dock varför vi gick ut dagen innan).

Är du smyggrek? :cautious:

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
487
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
430
Senast: FrDrake
·
IT & mobiler Har konstaterat att min azozdator är alldeles för tung och bökig att bära runt på till skolan. Behöver något smidigare, men vad? Vill...
Svar
17
· Visningar
822
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka