Naturbruksgymnasier!

roadkilled

Trådstartare
Ni som ska börja på ett sånt till hösten!
Vart ska ni gå?
Vilken linje?

Själv ska jag gå på Ösby utanför Sala, tänkte gå Häst/NV, men jag vet inte.. Det kanske blir Jord istället...

Sv: Naturbruksgymnasier!

rättvik naturbruk med nv7djurvård. humledumle om du börjar i rättvik så kommer vi nog i samma klass.

Ska gå på Jälla utanför Uppsala och linjen blir troligtvis djurvård! Sedan ska jag välja olika inriktnigar som häst, byggnation? mm.. Läängtar... det är ju inte som att fortsätta gå grundskolan utan nu känns det verkligen kul att börja skolan efter sommarn igen..! :D :) :banana:

HumleDumle skrev:
jasså? :)
dom blandar klasserna och så eller?

Snarare så att det finns en nv-klass, en hästklass, en djurklass, en jordbruksklass och en trädgårdsklass.

Lycka till på helvetesskolan om ni börjar där säger jag bara, och håll er på god kant med personalen... :crazy:

jag går redan naturbruk, men svarar ändå
ska börja andra året på uddetorp (skara) i höst :)

Jag börjar andra året på vreta :D Mäkta stolt att jag klarat ettan utan att hoppa av

välj inte jord i sala! då får du ha kersti massor, å varför du inte vill det kommer du komma på redan första veckan ihöst! :angel:

jag gick ut från sala förra våren. läste trav!
skulle gått ridning, men lärarna där passade mig inte, så jag valde trav istället. det var nog det roligaste jag gjort!

ha det skitkul där ute! (du ska bo på internatet va?)

å pussa på choppen! världens mysigaste travare!

Jag gick åxå på vreta, men jag klarade inte ut hela första året, hoppade av för ca 2 månader sedan..

En kompis som går där nu sa att "hästarna" skulle få henne som mentor till hösten... Det var inget positivt jag hörde om henne... :devil:

Bor då ej på internatet då jag bor så nära så att jag inte ens får åka buss :cry: Måste köra moppe istälet...

grattis! om ni får kersti.. lite segt å förvirrat kanske.. men snygga glasögon har hon jue!

det är ju internatboendet som e det roliga! jag å mina kompisar fick ett helt elevhem för oss själva.. det var ingen som ville bo med oss... förstår inte varför!

Hahaha! Ja det återstår och se...

Det skulle vara kul å testa å bo där men jag får nog inte det... Känns ganska onödigt...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 055
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 568
Senast: mars
·
Fritid Sitter och skriver på mitt tal och tänkte prata om hur man kan vända höstmörkret till någonting positivt istället. Mitt mål är att alla...
2
Svar
36
· Visningar
859
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka