Nästkommande?

Viva

Trådstartare
Fick mail igår:

Vi vill bara informera att vi uppdaterat leveranstiden till kl 17.15, fr.o.m. nästkommande leverans.

Så de kommer 17.15 idag? Annars borde de väl inte meddelat mig? Känner inte för att sitta en extra halvtimme i en varm bil, därav funderingen. Kundtjänst är stängd.

Fick mail igår:

Vi vill bara informera att vi uppdaterat leveranstiden till kl 17.15, fr.o.m. nästkommande leverans.

Så de kommer 17.15 idag? Annars borde de väl inte meddelat mig? Känner inte för att sitta en extra halvtimme i en varm bil, därav funderingen. Kundtjänst är stängd.
Lite sent svar kanske, men jag hade tolkat det som "nästa leverans efter den kommande" alltså är nästa leverans i vanlig tid, men därefter kommer leveranserna ske 17.15 istället.

Lite sent svar kanske, men jag hade tolkat det som "nästa leverans efter den kommande" alltså är nästa leverans i vanlig tid, men därefter kommer leveranserna ske 17.15 istället.
Tack ändå för svar. Visade sig att jag läst fel och det är imorgon. :angel1: Men också att tiden är ändrad till 17.15. Spontant tolkar jag det som du, att det är nästa tillfälle de ändrar därför blev jag osäker.

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt...
2
Svar
22
· Visningar
5 043
Senast: Hejsan.
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 813
Senast: cassiopeja
·
Äldre Hur hade ni gjort? Jag flyttade igår och hade anlitat flyttfirma. Förra veckan pratade jag i telefon med deras administratör och...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 668
Senast: Singoalla
·
Hästvård I torsdags red min medryttare, jag var på jobbet, fick sms på fredag förmiddag där medryttaren meddelade att hästen inte hade känts bra...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 600

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat