Singoalla
Trådstartare
Dessutom säger de förmodligen att den andra flyttfirman är ett oförutsett hinder och det visste du ju med dig kunde komma.
Jo, men som jag skrivit i tråden så anser jag som sagt att det inte fanns några hinder. Det fanns en hiss som inte användes och ett helt rum i lägenheten som man kunde ställt i saker i. Om man anser att man eventuellt råkar möta någon precis i dörren och får släppa ut en person innan man går in som ett hinder så vet jag inte vad. Det känns helt orimligt att kalla för ett hinder. Särskilt när firman själv har sagt att det ska bäras "så länge de inte tappat en stor säng i trappen som blockerar vägen". Där har de ju redan gett sin definition av vad ett hinder är och inte är.
Men som jag skrev, jag har frågat men kommer inte bråka om de säger nej. Kommer heller inte ta det med hon som inte tömt lägenheten då vi byter lägenhet p.g.a att hon går på F-kassa och behöver komma ner i hyra. Hade visserligen inte tagit det med henne om hon var en rik typ heller, hon fick beskedet från sin firma att det skulle ta 1,5 h att flytta ut så vi siktade på det. Varför det tog längre tid vet jag inte, det gör väl det ibland helt enkelt.