nässelutslag

zilla

Trådstartare
eller något annat ?? Våran 3 åriga dotter är på väg till sjukhus nu .
troligtvis har hon en allerisk reaktion på nått ! men vad ??

vad kan starta nässelutslag (eller vad det nu kan vara hon har ) ??

Sv: nässelutslag

Jag är allergisk mot endel saker (bl a äppelskal och tomater) och om jag har ätit rätt mycket av något jag inte tål kan jag få massor av nässelutslag :crazy:. Usch.

det finns en hel massa som kan ge nässelutslag. själv har jag fått det kraftigt av bla. annanas sorbet och cypress sav när jag klippt.

har haft 2 pållar som fått det av pencillin, samt en som fått det utan känd anledning på betet.

Hej tack för era svar :smirk:
Jag tror jag vet vad som startade detta .Antigen har hon fått i sig bär ,som växer på några buskar här inärheten .Ska kolla upp idag vad det är för bär som barnen älskar att plocka och ev äta .
Eller så är det MITT fel . Jag har använt glansspray för häst på hennes hår.
Jag började med det i tisdags . Onsdag kom första utslagen och igår såg hon hemsk ut :o:crazy:

Hon har kommit hem från sjukhuset och mår bra idag ..utslagen är borta. Hon har ärr kvar där hon har kliat sig

Ska till apoteket idag och hämta ut någon medicin hon fick.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 542
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 907
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka