Kopierar in de tankarna jag hade i går och fyller på under respektive. Dessa 3 är de jag tycker känns mest misstänkta så jag inriktar mig på dom.
Mirtai
Börjar med att säga att det finns 2 misstänkta och det är Habina och BSF men röstar ändå på Q och tror att hon och Cirkus kan vara onda ihop. Känner sig cynisk efter att ha suttit i lyan ihop med Cirkus och vet att Cirkus kan misstänka en lyamedlem till förbannelse. Förklarar senare att hon var stressad och menar att det var 2 misstänkta kopplade till varandra Habina och BSF och ytterligare 2 misstänkta Q och Cirkus. Lägger sedan en uddaröst på Theodor för att hon godförklarat sig själv.
TILLÄGG
Idag går Mirtai ganska hårt ut mot Q och vill höja en varningens finger för att Q kan sitta i lyan ihop med Cirkus. Jag tycker den teorin kan vara möjligt, men jag tycker nog kanske hon avslöjar lite för mkt "hur det var när jag satt i lyan med cirkus" för att det ska vara helt trovärdigt, särskilt med tanke på Q´s röststatistik så vet jag inte om jag köper den teorin alltså, alternativt känns det som ett bra alibi för Mirtai
Gabby
Alltid en räv man aldrig vet var man har. Har signalerat dåligt med tid och endast 8 inlägg så det stämmer nog.
Röstar på BSF för kommentaren hon la om mig. Blir anklagad för att ha lagt en räddningsröst för Habina och sätter sista spiken i kistan för Cirkus när den rösten egentligen var helt meningslös då det redan var klart att Cirkus skulle ryka. Det luktar alibiröst x 2 men frågan är ju om en Ulv verkligen skulle outa sig så inte bara en utan två ggr? Nu är ju Cirkus med i lyan och då vet vi att det spelas högt som faaan så jag är inte helt säker på vart jag har Gabby alltså. Skriver att hon ska hinna med ett teoriinlägg innan hon slocknar men det kanske hamnade i lyan
TILLÄGG
Har ju samma tankar som jag angående Mirtai men eftersom Gabby är på min missstänkta lista så är det så att antingen är det ett alibi eller så vill hon rösta ut en God Mirtai, eller en ond Mirtai.. GAAH.
Snurrfian
Hakar på Q´s fråga om spionen och tycker det är intressant och konstaterar att ulvarna nog gärna har kvar spionen för att dom själva ska få spionrader
Intressant det där med spionen, det skulle kunna innebära att ulvarna gärna skulle vilja behålla spionen ett tag, de får spionrader och kan därmed lägga sitt pussel.
Reagerar på Q och tycker hon är lite snurrig, reagerar även på BSF som medvetet lägger en skum kommentar (om mig)för att röra om i grytan.. Inget konstigt såhär långt.
Röstar sen på Q med en tunn motivering baserad på att Q tycker Snurris har legat lågt
Men att Q tycker att jag är laidback? Vad ska jag skriva mer menar hon? Hitta på teorier eller vad?
Jag brukar sällan skriva så mycket innan jag får någon koll
Det här känns ju intressant med tanke på att Snurrfian var på mig för att inte teoria!!!
Funderar senare över alla rösterna på Habina och funderar på om några alibiröstade. Vi vet ju nu att bla Cirkus alibiröstade där. Röstar sedan på mig i DL2 för att jag har legat lågt och glider med och tycker det är ulvigt, intressant då med tanke på att hon röstade på Q för att Q tyckte hon har legat lågt och glidit. Faktiskt så plingar min ulvradar lite högre här... vad jag minns av snurris när hon varit ond tidigare så är det exakt likadant spel som nu.
TILLÄGG
Snurrfian tycker Mirtai resonerar klokt iom sin teori om Q, lanserar även att Cirkus blivit siad typ . Reagerar på Gabbys röst på Mirtai.. Det känns som en av dessa 3 personer iallafall är god, eller så är en av dessa personer ond och två goda.