Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
G_O Theo eller cirkus fanns i så fall att välja på.Jag förstår inte ens vad du menar att jag skulle försvara mig emot? Att jag kom in med tidsbrist och svårt att hålla koll på leken och röstade på den jag tyckte var mest misstänkt? Om jag nu vore ond så borde jag väl i såna fall lagt en andra röst på någon istället för att lägga upp en ytterligare en person om jag nu vill rädda Cirkus?
Jag förstår inte ens vad du menar att jag skulle försvara mig emot? Att jag kom in med tidsbrist och svårt att hålla koll på leken och röstade på den jag tyckte var mest misstänkt? Om jag nu vore ond så borde jag väl i såna fall lagt en andra röst på någon istället för att lägga upp en ytterligare en person om jag nu vill rädda Cirkus?
G_O Theo eller cirkus fanns i så fall att välja på.
och jag undrar om inte G_O kan vara din kollega...
Då är cirkus eller Theo
Vill du rädda cirkus så röstar du ju inte där. Men att rösta på Theo... det tror jag inte du ville, inte efter Mirtais teori. Och hade du ont om tid så hann du ju inte hitta något misstänkt där, tänker jag.
Men, nej, jag är inte säker...
Nu har jag läst ikapp, en del diskussioner främst mellan @cirkus , @quarter4ever , @Habina och @LenaH . Har varit en del om och med @Blacksmithfarm s kommentar angående @fio också.
Just det sistnämnda var det första jag reagerade på innan jag åkte, som varit uppe så finns det ingen anledning för någon ond att försöka visa sig, så att lägga en sådan kommentar känns inte egentligen som ett ärligt ulvletande utan mer som ett försök att sprida misstankar. Hinner inte riktigt bilda mig en uppfattning och den andra diskussionen så jag går på det. Därför
Gabby_Ossi röstar på Blacksmithfarm
Jag tycker att cirkus har svängt fram och tillbaka angående q på ett sätt som jag uppfattar som lite suspekt, igår gick hon först på henne ganska hårt, sedan tyckte hon att hennes svar var tillräckliga, och nu återgår hon till att lägga en röst där. Jag tror hennes röst på Habina var ett försök till alibi som slog fel när flera hängde på. Habina verkade ju dessutom ha lite ont om tid så hon gav kanske OK att riskera att bli utröstad.
Gabby_Ossi röstar på cirkus
Jag ska iväg och prova ny häst snart och vet inte hur lång tid det tar så jag känner att jag måste lägga en säkerhetsröst... Hoppas dock att jag hinner tillbaka innan DL så jag kan ändra om det kommer fram något nytt.
Gabby_Ossi röstar på Mirtai
då jag tror hon försöker få igång misstankar mot quarter4ever och har gjort så lite sedan första början, kan vara en taktik ifall lyan misstänkte att cirkus skulle åka tidigt (inte så långsökt gissning kanske) att få med q i fallet. Jag har tidigare motiverat varför jag inte tror på den teorin utan håller q åt det goda hållet.
Nog tycker jag att jag har skrivit betydligt mer än så... Och @Blacksmithfarm och @Theodor vad tror ni om Mirtai då? Om jag hade varit ond, och G_O också så hade väl Mirtai var väldigt bra att lägga upp istället för Fio? I och med hennes röstmotivering så hade det ju varit ganska så lätt att få fler att hänga på mot henne istället för Fio som knappt hade gjort väsen av sig?Nu är jag tillbaka igen och har läst ikapp, men jag tycker inte det tillkommit så mycket nytt som påverkar mina tankar sen innan. Således tänkte jag rösta nu:
Derring-Do röstar på Snurrfian
Jag tycker inte hon verkar intresserad av att bidra så mycket. Har så vitt jag sett inte kommit med mer de senaste dagarna än att fio skriver för lite och att Q skulle vara skum för att hon gått hårt åt cirkus. Eftersom jag tycker mycket tyder på att Q är god känns misstankarna mot henne som att det kan vara ett försök från onda att få ut en god.
Jag är inte säker på vart jag har Mirtai, men jag kom fram till i mitt senaste teoriinlägg (med DL2rösterna) att hon inte borde vara i lyan, i alla fall inte om lyan visste att cirkus var siad.Nog tycker jag att jag har skrivit betydligt mer än så... Och @Blacksmithfarm och @Theodor vad tror ni om Mirtai då? Om jag hade varit ond, och G_O också så hade väl Mirtai var väldigt bra att lägga upp istället för Fio? I och med hennes röstmotivering så hade det ju varit ganska så lätt att få fler att hänga på mot henne istället för Fio som knappt hade gjort väsen av sig?
Jag börjar undra om Hemlig kanske har rätt och Theodor får hjälp med sina teorier?
Nog tycker jag att jag har skrivit betydligt mer än så... Och @Blacksmithfarm och @Theodor vad tror ni om Mirtai då? Om jag hade varit ond, och G_O också så hade väl Mirtai var väldigt bra att lägga upp istället för Fio? I och med hennes röstmotivering så hade det ju varit ganska så lätt att få fler att hänga på mot henne istället för Fio som knappt hade gjort väsen av sig?
Jag börjar undra om Hemlig kanske har rätt och Theodor får hjälp med sina teorier?
Att hennes teorier om Mirtai skulle kunna passa bättre in på mig och när hon sen sätter mig åt det goda hållet istället skulle ju vara med också...Det känns som om jag inte får något gehör för vad jag skriver och jag tycker G_O känns betydligt mer skum än mig, hennes mycket märkliga teori om Mirtai som passade betydligt bättre in på mig och knappt skrivit i tråden och dessutom så känns det som om hennes röster har smugit med och försökt skapa sig ett alibi. Dessutom tycker jag att hon känns skummast av de som är upp i den här lynchen.
Snurrfian röstar på G_O
Det känns som om jag inte får något gehör för vad jag skriver och jag tycker G_O känns betydligt mer skum än mig, hennes mycket märkliga teori om Mirtai som passade betydligt bättre in på mig och knappt skrivit i tråden och dessutom så känns det som om hennes röster har smugit med och försökt skapa sig ett alibi. Dessutom tycker jag att hon känns skummast av de som är upp i den här lynchen.
Snurrfian röstar på G_O
Hjälper det dig om jag säger att jag försöker rädda mig själv?Det här gör mig något osäker dock... Alibiförsök eller ärligt försök att rädda sig själv som god?
Hur tänker du angående Snurrfian då ur samma perspektiv
Du skrev så här om henne i din översyn tidgare idag :
och om Mirtai
Så varför valde du Mirtai före Snurrfian med den motiveringen?
Jag är medveten om att du nog skrev ditt första inlägg där snurrfian är med igår kväll egentligen bara att det är postat idag
och det andra med resten av gänget har du nog skrivit idag.
Noterar att det du skrev om Snurrfian igår att du inte hittar något konstigt
men i reflektionen om Mirtai så nämner du att Snurrfian hakar på lite väl lätt
Har du ändrat lite uppfattning om Snurrfian idag , tolkar jag dig rätt?