boccia
Trådstartare
När berättade ni för föräldrarna om er graviditet? När jag väntade första barnet berättade jag relativt tidigt för min mamma (var tvungen att undersöka min häst, ev. även röntga, så på väg in till Skara så sa jag bara att "blir det röntgen så får du gå in med honom"). Nu väntar jag barn nr 2 (är i v14), och vi har tänkt vänta med att berätta tills efter UL (så vi vet om det är 1 el. 2, jag har tvillingar i släkten på mammas sida på flera ställen), men nu känns det nästan lite taskigt att hålla tyst så länge. Var hos mamma hela dagen idag, och gick med en tjock stickad tröja på mig inomhus för att hon inte skulle se något.... Det är lättare att hålla det hemligt för mina svärföräldrar, eftersom de bor 60 mil bort och inte är här så ofta. Har även 2 av mina 3 systrar i samma lilla stad som jag bor, så det gäller att hela tiden tänka på vad man har på sig, när som helst kan de dyka upp pakom nästa hörn...
Känns jobbigt att veta att man inte kan säga något innan 19/11, men eftersom det är så vi vill ha det (allrahelst min man) så är det ju så det måste bli... *suck*
Nå, när berättade ni? Hur skulle ni reagera om era barn höll så länge på nyheten?
Känns jobbigt att veta att man inte kan säga något innan 19/11, men eftersom det är så vi vill ha det (allrahelst min man) så är det ju så det måste bli... *suck*
Nå, när berättade ni? Hur skulle ni reagera om era barn höll så länge på nyheten?