När vet jag om jag får tävla?

Seabaz

Trådstartare
Jag är anmäld till två tävlingar nu, lokal nivå, den ena är jag första reserv och den andra är jag fjärde eller femte reserv.

När och hur vet jag om jag får vara med och tävla?

Sv: När vet jag om jag får tävla?

När du anmäler och du kommer med får du ju ett mail direkt där det står att din anmälan är registrerad, när du kommit in från reservplatsen (d.v.s. när någon dragit tillbaka sin anmälan) får du ett sådant mail. :)

Är det väldigt nära inpå tävlingen så kan arrangören tom ringa...(Hände oss när vi var på väg TILL tävlingen - hade kommit med i en klass men ville rida två).

Tack för svaren!!
Idag kom ett mail och jag får vara med i ena klassen men ligger kvar som 4 reserv i andra klassen fortfarande :)

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
5
· Visningar
632
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 327
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det nederländska ridsportförbundet (KNHS) har utökat regelverket gällande att tävla dressyr på bettlöst huvudlag. Från och med den...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 358
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Resa när man har hund?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31