När vet jag om jag får tävla?

Seabaz

Trådstartare
Jag är anmäld till två tävlingar nu, lokal nivå, den ena är jag första reserv och den andra är jag fjärde eller femte reserv.

När och hur vet jag om jag får vara med och tävla?

Sv: När vet jag om jag får tävla?

När du anmäler och du kommer med får du ju ett mail direkt där det står att din anmälan är registrerad, när du kommit in från reservplatsen (d.v.s. när någon dragit tillbaka sin anmälan) får du ett sådant mail. :)

Är det väldigt nära inpå tävlingen så kan arrangören tom ringa...(Hände oss när vi var på väg TILL tävlingen - hade kommit med i en klass men ville rida två).

Tack för svaren!!
Idag kom ett mail och jag får vara med i ena klassen men ligger kvar som 4 reserv i andra klassen fortfarande :)

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 012
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sedan den 1 januari i år är det valfritt att rida med sporrar i internationell dressyr. Vid helgens femstjärniga tävlingar i Doha valde...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik är det nån som vet hur detta funkar? Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Svar
16
· Visningar
2 810
Senast: MalanMjöl
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 415
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka