När under månaden blir man gravid?

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

miss_snoozie

Jag har aldrig fattat det där med när och hur man blir gravid egentligen, jag vet ju såklart att befruktningen sker runt ägglossningen :angel: .
Men resten har jag ingen aning om tex hur länge lever spermierna, när infinner sig ägglossningen osv. kan någon förklara det hela för mig :crazy: .

Sv: När under månaden blir man gravid?

miss_snoozie skrev:
Jag har aldrig fattat det där med när och hur man blir gravid egentligen, jag vet ju såklart att befruktningen sker runt ägglossningen :angel: .
Men resten har jag ingen aning om tex hur länge lever spermierna, när infinner sig ägglossningen osv. kan någon förklara det hela för mig :crazy: .

eh? detta kan min son som går i 5:an svara på... :o men vi är ganska så öppna av oss och diskuterar allt...

Sv: När under månaden blir man gravid?

Ja men nu visste inte jag detta och då är det väll bra om man kan fråga någonstans, eller hur ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 823
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 711
Senast: Roheryn
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 567
Senast: Liran
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 176

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka