När Tinkas Boy avtackades

Sv: När Tinkas Boy avtackades

Jag såg det i Lördags... Jätte fin! Markus Fuchs hade stora svarta solglasögon på sig å vägrade att bli intervjuad :p... Dem visade en film från alla hans bravader och en intervju som gjorts tidigare i Tinkas Boys box å hela publiken stod upp och applåderade... Så det var fint! :)

Va? Har Tinkas Boy gått i pension?

Tror inte det.. men han ska avtackas en gång till i Juli, i Schweiz tror jag, åk dit ;)

Jag såg det :). Maffigt, och lite känsligt :cry:

Jag var där och såg det:love: :cry:
Man blev ju helt rörd:cry:

Satt och bölade på läktaren. Han är så otroligt fin! Min all-time-favourite bland hopphästarna.

Hela ceremonin var så vacker på något sätt. Kanske för att hästen är uderbar...:love: Han travade omkring inne i manegen som om han ägde stället. Ställde upp sig och sträckte lite extra på sig när publiken jublade. Härlig häst.:) Lite trist att man inte kommer att få se honom ute på banorna mer, men han har ju inte dött.;)

*räcka upp hand*

Det var jättefint ju!

Ahh de var verkligen jättefint!! Fint att höra att det var känslosamt för Fuchs oxå :)

Då var det inte bara jag som började gråta.. Rös över hela kroppen...

Var så fint när han red in i mitten, satt av, tog av sadeln, la på ett täcke, klappade om honom o travade ut....

Jag brukar inte bli sååå rörd, men detta var ngt otroligt..!!!

Såg det inte i Scandinavium men läste i tidningen . Åhh , man blir ju så rörd ja . Men gud vad kul att han valde just Scandinavium, stackars Fuchs. Jag förstår atthan inte ville bli intervjuad efteråt. Det skulle inte ja helelr vilja. :crazy:

Jag var där och såg!

Det var jättefint, hela publiken stod upp och applåderade för honom och de sadlade av honom inne på banan... Han såg lite förvånad ut, det kan man ju förstå! :)

Det var en jättefin ceremoni. Min mamma blev helt förstörd och fick tårar i ögonen när de tog av honom sadeln.
Känslomässigt ögonblick.

Jag såg o tjöt som en gris! Det var en jättefin ceremoni.

Jag e såååå pinsam! :p

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 990
Senast: fio
·
Hästvård var inne på klinik igår med min häst då han fått sig en sparkskada i hagen, röntgen såg fin ut men ultraljudet kunde man se en liten...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: casio01
·
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 268
Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
32 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka