Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina hästar går ute dygnet runt hela hösten, får komma in enstaka nätter om regnet vräker ner i flera dagar.
OM du tycker det är kall på nätterna i augusti, hur ska du kunna ha dem ute alls i januari?
Ärligt talat, kom ihåg att hästar är skapta för ett liv utomhus alltid!
menar du att du har hästen inne på spån när han får hemsk hosta?
och inte gör nåt åt det?
min häst hostar oxå utav spånet, ska nu byta till torv, det ska vara bättre.
Mina hästar brukar gå ute dygnet runt till slutet av oktober början av november, beror ju lite på vädret, usch vailken hemsk människa tycker nog många men det tycker inte jag, mina hästar verkar absolut inte lida utav det eller för den delen ens vilja gå in, jag tar in dom när jag märker på dom att dom vill in på kvällarna.
min häst hostar oxå utav spånet, ska nu byta till torv, det ska vara bättre.
Jag överdrev kanske lite. "Hemsk" hosta får han inte. Men det går lite i perioder.
Har jag sagt att jag inte gör någonting åt det? Jag ska säga, att så fort jag hör honom hosta ringer jag veterinären! Min häst är min lilla älskling och jag gör allt för honom. Skulle aldrig låta honom hosta utan att få någon behandlig! Aldrig i livet!
Så därför vill jag att han ska få vara ute så mycket som möjligt, medan det går, och han ändå trivs i sin hage och inte fryser.