När ska ni ha barn??

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

H0N3Y

Är det några fler som ska ha i September.

Jag fick beräknat till 20'e september :bump:

Härligt att ÄNTLIGEN få veta ! ;D

Sv: När ska ni ha barn??

Jag ska få 1 juli! bara några veckor kvar!

Hehe nej, har inte setat så mkt på buke senaste tiden =p

Jag ska ha den 30 juni. Känns som om det inte alls är så långt kvar. :D :banana:

Min yngste son blir 2 år den 9 september, fast han var beräknad till den 23 september. Han lilla kusin var beräknad till den 16 september, men föddes den 23 september!

Herregud, VAR är min lilla bebis?? Han har ju blivit så stor nu, är inte alls bebislik och vill inte bli behandlad som en sån heller tyvärr. Fast gosa kan jag göra i alla fall, han älskar att gosa!!

Jag är beräknad den 25 september, men min dotter kom en vecka tidigare...så det blir nog runt den 20 sept....

Jag har ingen bebis i magen, man jag skulle gärna vilja. Passar lite dåligt just nu bara, tyvärr. Min bästis däremot ska ha den 6:e Augusti. Väldigt avundssjuk!

11 sept

Jag ska ha den 11 sept...och jag fyller år den 11 sept...! :)

Sista november, jag som ville ha ett vår barn.....

Jag ska få min första bebis 15 oktober!!! Jättekul! Känns som att det är långt kvar....
Kramar Marre

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 499
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 498
Senast: Mirre
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 305
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama