Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det värsta med att ha djur . Beklagar sorgen .Min älskade fina bästa vän somnade in igår kväll och jag är så ledsen att det känns som tusen knivar i mitt bröst 
Jag vill inte leva utan honom
Jag känner med dig!Min älskade fina bästa vän somnade in igår kväll och jag är så ledsen att det känns som tusen knivar i mitt bröst 
Jag vill inte leva utan honom
Förstår precis, jag bara kollapsade och grät och skrek. Allt påminner om honom. Vill inte dammsuga eller byta lakan för hans pälshår finns kvar och jag klarar inte av att ta bort det.Jag känner med dig!
Mitt lilla hjärta somnade in efter att akut blivit sjuk i söndags.
Jag var så chockad över att det skedde och hur fort det skedde. Hon var ju inte sjuklig eller så pass gammal. Hon dog i min famn innan vi hann ut i bilen för att åka till veterinären. Det är bland det värsta jag varit med om. Jag minns bara hur det såg ut och hur jag skrek och min röst bara sprack och lät jättekonstigt.
Jag var ledsen etc igår med. Men jag hade nog ändå inte fattat riktigt vad som skett då. Idag har det sjunkit in. Och det är så outhärdligt mycket värre. Jag har grinat hela dagen och kom inte ur sängen förrän sambon kom hem från jobbet.
Allt påminner om henne. Det känns så orättvist att hon inte fick mer tid. Hon var verkligen värd det med tanke på hur mycket hon gav.
Beklagar din förlust! Det är verkligen skit! Det gör ont överallt..