När hjärtat går sönder...

Min älskade fina bästa vän somnade in igår kväll och jag är så ledsen att det känns som tusen knivar i mitt bröst 
Jag vill inte leva utan honom
Jag känner med dig!

Mitt lilla hjärta somnade in efter att akut blivit sjuk i söndags.
Jag var så chockad över att det skedde och hur fort det skedde. Hon var ju inte sjuklig eller så pass gammal. Hon dog i min famn innan vi hann ut i bilen för att åka till veterinären. Det är bland det värsta jag varit med om. Jag minns bara hur det såg ut och hur jag skrek och min röst bara sprack och lät jättekonstigt.
Jag var ledsen etc igår med. Men jag hade nog ändå inte fattat riktigt vad som skett då. Idag har det sjunkit in. Och det är så outhärdligt mycket värre. Jag har grinat hela dagen och kom inte ur sängen förrän sambon kom hem från jobbet.
Allt påminner om henne. Det känns så orättvist att hon inte fick mer tid. Hon var verkligen värd det med tanke på hur mycket hon gav.

Beklagar din förlust! Det är verkligen skit! Det gör ont överallt..💔

Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag kan förstå hur du känner. Jag är så ledsen att du förlorat din vän. <3

Mitt hjärta somnade in för precis en månad sedan och hon fattas mig så fruktansvärt. Varje dag. Här i huset har jag tur som har andra som behöver mig och ser till att jag fortsätter framåt, som jag kan snörvla i pälsen på och älska lite extra. Hoppas du har stöd runtomkring.

Jag känner med dig!

Mitt lilla hjärta somnade in efter att akut blivit sjuk i söndags.
Jag var så chockad över att det skedde och hur fort det skedde. Hon var ju inte sjuklig eller så pass gammal. Hon dog i min famn innan vi hann ut i bilen för att åka till veterinären. Det är bland det värsta jag varit med om. Jag minns bara hur det såg ut och hur jag skrek och min röst bara sprack och lät jättekonstigt.
Jag var ledsen etc igår med. Men jag hade nog ändå inte fattat riktigt vad som skett då. Idag har det sjunkit in. Och det är så outhärdligt mycket värre. Jag har grinat hela dagen och kom inte ur sängen förrän sambon kom hem från jobbet.
Allt påminner om henne. Det känns så orättvist att hon inte fick mer tid. Hon var verkligen värd det med tanke på hur mycket hon gav.

Beklagar din förlust! Det är verkligen skit! Det gör ont överallt..💔
Förstår precis, jag bara kollapsade och grät och skrek. Allt påminner om honom. Vill inte dammsuga eller byta lakan för hans pälshår finns kvar och jag klarar inte av att ta bort det.
Saknaden är helt förlamande, har aldrig känt något liknande

Jag fick ta bort min älskade vovve pga ålder för lite mer än ett år sedan. Och två månader innan hade jag fått ta bort min häst på julafton. Jag fattar inte hur jag överlevde alltså. För det kändes verkligen som att hjärtat brast. Det var min första egna häst. Hade henne i 22år. Och min once-in-a-lifetime-hund. Hade henne i 14år. Hade jag inte haft en avkomma efter min häst så vete tusan om jag hade pallat. Jag hade nog deppat ihop igen. Nu håller jag på och letar valp. Men första tiden ville jag bara kräkas vid tanken på en ny hund.
Det känns verkligen förjävligt. Förstår hur du känner. Beklagar :heart

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 554
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 112
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar