Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gjorde ni då? Det är ju speciellt för de små att sluta på dagis, så vad hittade ni på?
Ja vänta bara...snart ska mammor och pappor och hela tjocka släkten stå utanför dagis med plakat och hejja och ungarna ska ha massor av leksaker hängda runt halsen, sen ut med bilden på fejsbok hur glada hela familjen är att dagis äntligen är slut.. Men det måste väl inte firas mer än om man slutar lågstadiet? Eller det kanske man gör numera, med nån liten bal...
Min dotter slutade nian. Hon och några andra tjejer är väldigt tajta och vi mammor hade ordnat en limo, eftersom någon annan mamma snappat upp att det var ett önskemål hos tjejerna. Det blev inget lyckat alls tyckte jag. Stressigt och hafsigt. Limon var bokad i 1 timme, och givetvis drog avlutningen ut på tiden. Nej jag ångrar det där. Min dotter sa själv att det blev lite "stressigt". Nu ska det firas stort med krams runt halsen på niorna ochså. Varför ska vi hålla på och ändra traditionerna hela tiden för...och det till det sämre?Vi gjorde ingenting särskilt. Tycker inte att det är någon stor grej. Det tyckte inte barnen heller.
Nu ska äldsta börja 6:an och näst äldsta 1:an. Vi firar skolavslutningarna med en glass på stan. Tycker det räcker så.