När brukar propositionerna komma ut?

G

Graendal

Jag har tänkt tävla lite i år, men har hittills inte sett en endaste propp utlagd på nätet. När brukar de komma, så man kan börja planera? :)

Sv: När brukar propositionerna komma ut?

Tävlingsplaneringen finns på både förbundets och Sthlmsförbundets hemsida. Själva propparna kommer ut så fort klubbarna skickar in och de blir godkända.

Om det är ponnydressyr du funderar över så har Sthlm få regionala tävlingar som det ser ut nu. På de lokala är det oftast LC/LB ibland LA.

Senast ändrad:

Och hur mycket hade du tänkt hinna med iår? :angel: ;)

Här har det kommit ut några för feb/mars än så länge.

Ja jag kollade lite, och det verkar mest vara LC/LB, ja. =/ Men det är nog lika bra för min del iaf, var sjukt länge sen jag tävlade haha.

Brukar det vara så dåligt med ponnytävlingar? Hur gör de duktigare/mer seriösa ponnydressyrryttarna då, åker land och rike runt, eller..?

Vill man tävla regionalt så kan man ju åka till granndistrikten: Uppland, Södermanland, Gävleborg.

Eller så får man se till att den klubb man tänker tävla för tar sig i kragen och anordnar regional ponnydressyr;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vad ska man tänka på? Min partner planerar att hyra ut sin hyresrätt i andra hand och flytta in i bostadsrätten jag haft i flera år. Vi...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 331
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 197
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 323
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka