Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antar att juni/juli är försent?
Malin
Jag hade jätte gärna hittat en häst tills dess och tagit hem men måste bli av med en del här hemma först.Undrar om det finns nån här som ska ta hem en häst från USA någon av de närmsta månaderna??? Vi ska ta hem min...kanske nån som behöver skjuts med sin???
Undrar om det finns nån här som ska ta hem en häst från USA någon av de närmsta månaderna??? Vi ska ta hem min...kanske nån som behöver skjuts med sin???
Börjar du bli stressad?
Jag har funderingar på att ta hem en liten filly. Jag har fått ett erbjudande som är svårt att motstå. Är intresserad av att samordna hemtagning. Det verkar vara bäst och köra genom Nedpoint?
Jag skulle ringa ACL stable (travtranare stationerade i USA) Jag vet att de tar hem ett flertal hastar varje ar, om inte nu kanske de vet nagon annan.
Jepp, ska ta hem min pålle alldeles snart. Tror till och med det blir den 18 Februari. Det kanske är lite för tajt för dig? Jag och en kompis ska ta hem samtidigt. Dom står på Nedpoint båda två, och min har Fredrik tränat o Tävlat i ett år nu, Saratoga Whiz heter han. En riktig pudding
Men jag kan i alla fall rekommendera Nedpoint, mycket trevliga och proffsiga människor att ha och göra med. Det sköna e att man kan välja vilket språk man vill prata, svenska,engelska, tyska eller holländska. Och förhoppningsvis så kan man nåt av dom.
Du får gärna höra av dig till mig om undrar eller behöver hjälp med något, Petra
Jeg skal forhåpentligvis ta inn mitt sto i mai, om alt går etter planen. Når hadde du tenkt å ta over din hest?
Min skal til Norge da, men det hadde spart meg for enormt mye tid hvis jeg kunne reist ned til Sverige og hentet henne istedetfor helt ned til Amsterdam..