Nån som rider eller har ridit i Frankrike?

A

AnnanC

Hej det är så att jag har precis flyttat till Nancy, Frankrike. Jag har ridit o tävlat hela mitt liv och skulle gärna vilja fortsätta dock så är det så att jag vet inte riktigt vart ja ska vända mig nu när ja är här. Är det nån som vet nåt bra stall här i trakterna? eller en bra häst ordbok sv fr? Vore tacksam för svar

MVH Anna

Sv: Nån som rider eller har ridit i Frankrike?

Du kan väl prova med att titta på www.allege-ideal.com. Det är en internationell förening för hästfolk, men med fransk tonvikt. Finns forum där du kan fråga!!! mvh/T_B

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 608
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 374
Senast: mamman
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 165
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka