Nån mer vars sto har fel på klockan?

Comfort

Trådstartare
Min subba har lite klockknas...
Hon brunstar! det är väl inte direkt normalt så här års?
inte är det nån på jobbet som brunstar nu iallafall och där är väl ca 15 märrar...
Nån mer som har en kåt tjej nu?:p

Sv: Nån mer vars sto har fel på klockan?

Min subba har lite klockknas...
Hon brunstar! det är väl inte direkt normalt så här års?
inte är det nån på jobbet som brunstar nu iallafall och där är väl ca 15 märrar...
Nån mer som har en kåt tjej nu?:p

Har inget svar på din fråga, jag har en valack och har inte koll på om något av stona i stallen brunstar. Men blev bara lite full i skratt... :rofl:
Det beror väl på vad man har för jobb, om någon brunstar eller inte... :angel::rofl: Men jag vet inte om jag vill veta om de brunstar på mitt jobb. (Jag är lärare..) :rofl::rofl:

Mitt ponnysto brunstar för fullt, hon är 16 år och mycket intresserad av stimulans när bak:p. Om jag kliar henne på insidan av bakbenen lyfter hon svansen och får ngt trånande i blicken.

haha, ja jag tänkte faktiskt på det när jag skrev men orkade inte ändra! :p
Fast de på mitt jobb är i könsmogen ålder så inget är omöjligt! :rofl:

Min är en äcklig pissmärr, pissar ner allt.
När vi körde till ridhuset innan jazzade släpet fram och tillbaka över vägen :crazy:
fast snällare att rida har hon inte varit innan hittills.. :confused:

Jag tycker min shettis brunstar hela vintern ( :cool: )
Nu har vi fått en ny valack i hagen, och då behöver han bara titta på shettisen så vänder hon rumpan till och stortjuter och "skvätter" vida omkring sig.
Och stackars valacken förstår inte varför hon piper, hon står ju ändå nästan 5 m bort... :p

Mitt arabsto brunstar mer eller mindre varannan vecka, inget konstigt med det. De brukar ju brunsta som mest på våren och det är då man verkligen brukar märka det på dem. Men många ston brunstar lite då och då :)

min ponny brunstar... har dock svårt att se skillnad på "riktig" brunst och falsk..

Mina båda ston brunstar i princip året om med jämn intervall på 3v-någon månad.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 364
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 493
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 670
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 186
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V