Namnsmycke eller liknande?

cambodia

Trådstartare
Skulle vilja ha ett smycke med mitt barns namn och födelsedatum, men jag vet inte riktigt vad.
Har ni något tips på ett fint, lite originellt smycke? :love:

Jag har ett halsband med ett smycke format som en fot och på den är barnets namn och månadssten.
Nu har jag 3 barn vilket innebär 3 fötter. Gick att ha med födelsedatum med men kände att det räckte med namnet.

Skulle vilja ha ett smycke med mitt barns namn och födelsedatum, men jag vet inte riktigt vad.
Har ni något tips på ett fint, lite originellt smycke? :love:

Jag köpte en silverring med sonens namn satsat på kanten. Sedan insåg jag att jag vet vad han heter oavsett :angel: ... så jag köpte en tunn, glittrig diamantring som push present till mig själv i stället.

När dottern föddes köpte jag också en diamantring.

Tanken är att de ska få dem när de blir äldre/vuxna, typ när de blir föräldrar (om de ens vill bli det) eller annat rimligt tillfälle.

Jag köpte en silverring med sonens namn satsat på kanten. Sedan insåg jag att jag vet vad han heter oavsett :angel: ... så jag köpte en tunn, glittrig diamantring som push present till mig själv i stället.

När dottern föddes köpte jag också en diamantring.

Tanken är att de ska få dem när de blir äldre/vuxna, typ när de blir föräldrar (om de ens vill bli det) eller annat rimligt tillfälle.
Det var ju gulligt! Tänkte först också på en ring :)
Hm, men jag vill nog ändå ha hans namn med, eller datumet iallafall... eller båda :D :angel:

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 392
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Vi letar förlovningsring till pojkvännen men det går inte så bra. Han vill ha en sådan här men denna kommer från en sida som känns lite...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 568
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30