Namn på valp?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Genesis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 266
G

Genesis

Om en vecka får jag hem en ny liten familjemedlem! En staffetik på 8 veckor. Och vi har fortfarande inte kommit på något bra namn!

Hennes kennelnamn är Top Model, men vi vill ju gärna ha något mer "rop-vänligt"

Min staffetik på två år heter Nikita, så något som passa bra ihop med det skulle vara kul :)

Någon som har några bra tips? Tacksam för allt!

Sv: Namn på valp?

Heter hon Top Model så måste hon ju självklart heta Tyra/Tajra efter Tyra Banks :D!

Ja vi har faktiskt pratat om Tyra! :) Kruxet är bara att en kompis till mig har en hund som heter det, så hon kanske tycker det är lite tråkigt.
Finns det ingen annan topmodell som har intressant namn? :)

Ja det var ju faktiskt ett bra namn! Hade jag inte tänkt på :) Ska prata med sambon.. ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 356
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 844
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 442
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 626
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka