Några Örebroare med kanin här??

P

Pretty

Hejsan! Jag undrar om det finns några som bor i Örebro med kanin som har lust att träna lite kaninhopning med mig någon gång i veckan eller hitta på något annat kul med sina kaniner ihop med mig? Jag tycker det är så tråkigt att inte ha någon att dela mitt intresse med! :( // Caroline N :) PS: Jag bor i Adolfsberg så det är bra om det är i närheten!

Sv: Några Örebroare med kanin här??

Kolla på: http://olkh.skhrf.com/
Dom kanske har träningar i närheten eller mail dom och fråga om dom vet någon som bor i närheten ;)

MVH Malin!

Sv: Några Örebroare med kanin här??

Tack så mycket, ska försöka!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 388
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 767
Senast: Sasse
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 693
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar