L
Linnzan
Vad har ni för hundar, vad gör ni med dom?? Lägg gärna in bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yla det kan min... haha.. min mamma kallar henne vargen. Hon pratar gärna Hon säger på en gång om vattnet är slut eller det är mat time. Men det är en del av charmenVår sa aldrig ett ljud, skällde några gånger under sin livstid. Eller jo, hon började småyla när vi åkte till lantstället och bilen nådde grusvägen , då visste hon att vi var nära och blev så glad
Hon tävlades i lydnad, nåt de inte tror ska "gå" men det gör det, med blod svett & tårar Världens bästa hundras. Men väldigt litet föremålsintresse (fast de är ju inte avlade för att hämta grejjer som en golden är så det kan man väl knappast jämföra?)
Som det stod på en hemsida om malamutes en gång: Om man kastar en boll och vill att hunden ska hämta den tittar de på en och verkar tänka :If YOU're not going to get the ball, I'M not going to get the ball." Klockrent
Vår är tyvärr avlivad nu vid 13 års ålder, benen slutade bara att bära henne en dag, hon är oerhört saknad. Bättre psyke har jag aldrig haft på en hund, även om det var ett tufft sådant.