några bilder ..

astronaut

Trådstartare
på Duki (heter egentligen Duke Ellington), utställningshund (vann ngn stor tävling i Sverige 3 år i rad vad jag vet). Far till ett 60tal hundar.
5 år. Är för övrigt en Westie (eller ja, West Highland White Terrier)

dukiute.bmp
Är ute och går med han.
{DC067188-01E5-434E-B1EB-3A9F16343CFC}.jpg
Duki kollar in i kameran, lite halvarg.
{990941F8-5375-4DDA-A10D-F116A14C431B}.jpg
Duki kollar in i kameran.

sen så sökte syrran o hennes kille upp en som skulle trimma han. Allt blev helt fel. Syrran o hennes kille sade tydligt "vi vill behålla kjolen" men nejdå, det tog hon bort. och klippte han på huvudet :eek: Det enda man får klippa på Duki är stället från halsen till frambenen för det skulle göra ont att dra bort hår där. Men iaf, allt blev helt fel och han har nu ingen utställningslook längre, utan jaa .. hon gjorde sitt egna val och lyssnade ej, trots att dom sa att han får ej klippas på andra ställen förutom på det man får klippa. Men inte lyssnade hon.
Nu ser han ut så här.
dukiful.bmp
:crazy: :eek: :mad:

Sv: några bilder ..

Han är jättesöt! :love:
Vad taskigt! Fast det växer väl ut igen som tur är. Bara och vänta :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 707
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
Övr. Hund Jag hade som vanligt tänkt bege mig till Älvsjömässan och kika på vovvarna nu i helgen undrar vilka fler som ska dit och vad ska ni göra...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 805
Senast: qwesz
·
Övr. Hund Har en kille på 23 bast som bor här ute hos morsan, där jag jobbar. Bara för att jag skaffade två hundar för ett tag sen, morsan en...
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka