Något på gång??

Re: Blev det något??

Grattis!!!! Skönt att det är över för din del. Jag är mkt avis. ida har idag gul mjölk så det blir minst en natt till för mig att vaka på henne sedan har B.B börjat sätta juver.........

Grattis!!! :) jag väntar fortfarande... 340 dagar idag... gäsp... men den som väntar på nått gott....

Grattis!
Underbart söt fölis! Hur mycket vill du ha för den? :D :d :love:
Låter som en drömhäst ju - gulbrun och hälften arab men ändå godkänt halvblod! :d :banana:

Otroligt fin!!!

Helt underbart söt ju! Själv väntar jag fortfarande, idag är mjölken klibbig, men förra året var den det redan 10 dagar innan fölning... Men då knep hon pga väderomslag med snö.
Hon är iofs bara på dygn 335 än så det kan ju dröja.

Oj, inte undra på att Shady var omfångsrik.. vilken läckerbit :love:
*Grattis* igen!! :bow:

Ett tips till fölgrimman: SE HÄR!
Det är ett ponny- /cobpannband, och grimman halkar inte ner på nacken :idea:

En sån otroligt underbar jätteSÖÖT fölunge!! :love: :love: :love: Hoppas "mitt" blir lika fiint!! Mitt sto mhar gått 11 dagar över idag...

Åh, kära nå'n! Vad FIIIN han är!! :love:
En bork! Vill ha!! :love:

Ja är du intresserad så är han till salu, men det tar vi privat i sådana fall :)

Jag blir helt gråtfärdig när jag läser vad ni har skrivit :cry: av glädje så klart. Efter ganska många jobbiga veckor nu utan att veta om det var tvillingar eller ej, så släpper nog allt nu.

Är så glad och :love: i min lilla hingst. Lika glad är jag åt er alla här som stöttat och peppat mig med allt under dom sista veckorna av dräktigheten.

TACK till er alla :bow: :bow:

Även stort TACK till er två ( :o skäms för att jag inte kommer ihåg era namn) men som har varit snälla och hjälpt mig med korten.

OJ nu skäms jag ännu mer för att jag glömde tala om för er att underverket skall heta Golden Espozito och barnen har bestämt sig för att vi skall kalla honom Lilleman.

Lånar en knapp bara....

Grattis till bebisen! Han ser verkligen jättefin ut!!

Blir han verkligen bork? Jag har en borkmärr (registrerad som bork), och hon såg absolut inte ut så när hon föddes, hon ser inte ens ut så där idag som vuxen.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka