Något på gång??

Re: Blev det något??

Inget här heller. Hon bara äter och äter precis som hon aldrig hade sett mat förr. Sover nästan ingenting jämfört vad hon har gjort innan. Ja dessa hästar. Men i och för sig så är ju inte dagen slut än och det är ju dag 330 här. Lycka till och hoppas att vi snart får sova en hel natt.

Re: Blev det något??

Tack!
Så din äter säger du...
Min äter ryckvis. Vissa dagar på jag ge hennes mat till tvååringen. Jag hade blivit ruinerad om jag hade slängt allt som hon inte ens rört. Mina matblandningsrutiner är helt uppochner. Som tur är så äter dom samma mat utan en massa tillskott. Hon gillar betforn, så när hon matvägrar får hon den för att hålla magen igång. Gräs går bra det med. Mina hästar är uppe i tre timmars bete per dag, så jag har skippat lunchen som hon endå inte ville ha.
Ja, det är bara att vänta...

Vakar också...

Dygn 337 nu, mjölken är klibbig och aningen grumlig i går morse. Men jag tror hon gåt över lite till, minsta hon gått är ju 340 dygn. Hoppas hon iag går till helgen då jag är ledig. Vakar ni hela nätterna eller kollar ni bara då och då? Själv har jag övervakningskamera och kollar i den några gånger/natt än så länge (avvaktar vit mjölk), sen ska jag kolla henne hela natten.

Re: Vakar också...

Jag är vaken till ca 1 halv 2 sen går jag upp vid 4 och tittar i övervakningskameran och sen kl 6 då alla ska stiga upp. Så det blir inte mycket sömn här inte. Längtar till man kan sova en hel natt igen. Lycka till!

Hej.
Jag kan knappt föreställa mig hur jag överlever till dag 340... Jag gör som Timmona, men kollar en extra gång i gryningen. Jag ska kolla mjölken i dag, har inte fått röra, men hon är något mer välvilligt inställd till beröring(fick klia) i dag. Mörk rödlila slemhinnor, inga vaxproppar i dag, geleiga bäckenband. Just nu betar hon så hon inte svälter ihjäl. Har inte rört frukosten mellan sju och tio. Åt höet.
Lycka till du med! :)

Vad jobbigt ni har det, men jag fortsätter med att ha blåaktiga tummar för er och era hästar.

Tack.
Det är tur att det här forumet finns. Är hönsigare än hönsig. Tänk om jag hållt på så här när min dotter föddes...
Det var iofs 23 år sen och man är redigare när det gäller den egna personen. Var med på en kompis förlossning för tio år sen, då var jag ganska hönsig. Nä, nu ska jag gå och spackla väggar, det är i alla fall nått man kan ha kontroll över... :D

Haha, jag är också hönsigare med fölen/hästarna än jag är med mina barn :o. Lycka till nu och hoppas att det kommer inatt.

Re:Om stora magar

Vad fin hon är. Vad är det för stam och vem är hon betäkt med? Du har säkert sagt det tidigare men, men.

Så jätte stor var hon inte, mer normal. Har hon haft många föl?

Det är hennes första E.Donnerfly. Hon skall betäckas om med Bourbon i vår.
Hon är väldigt stor mot hur hon ser ut i vanliga fall. Sedan hon blev dräktig har hon gett sig den på att se ut som en "brukshäst" :rofl:
Jätte hals och grov mest överallt. Jag vet ej vem det är som tagit mitt nätta sto i besittning :confused:

Hon är mkt lik mitt sto ,samma färg och figur. Min har ca en månad kvar ,hon är e:Dragon-** dräktig med Grannox. :D

hjälp!! Ja tror ja döööör... :) Nu har jag vakat i mer än en månad!! Hon har gått över två veckor idag!!!! *galen* :)

Ok, Burbone är en bra hingst, har haft honom i åtanke till Shady också men aldrig kommit till skått ännu.

Stackars dig, det är ju nästan pinsamt att säga att vi vakade i två timmar... :crazy: :crazy:

/// ghost

Tänkte jag skulle testa en sak med er, har lagt ut Lilleman på annons med ett annat foto som ni ej sett. Tänkte ni skulle få se det också.

Skall testa.

Golden Espozito (Lilleman)

Hoppas det funkar. Håll tillgodo med snyggingen :love:

Hehe...nice fishing! ;)

Har lagt ut bägge mina töser på annons nu...jag har gett upp hästeriet. :(

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur