Något av det äckligaste jag sett. Någon som kan översätta?

Sv: Något av det äckligaste jag sett. Någon som kan översätta?

Fy fan det var inte nice att titta på.
Jag härdade ut...tur att jag itne ska äta på typ 5 timmar!

Varböld snusk, stackars häst som fått den men antar att det var skönt när tryck avtar.
Är jäkligt glad att nuvarande sårskada min hästa har svarade på antibiotika, det var äckligt nog tyckte jag alldeles varigt o svullet men självklart inte ens i närheten av det.
Yuk!

fy fan vad äckligt!
ni med ljud på datan: hörde ni splachet på golvet när var-kaskaden kom....blä!
.........som en vattenslang...........har lite kvälvningar och rysningar här....

håller med tantester: hur hittar ni allt äckel?:)

Snuskigt att inte ha handskar dock, inte för att den borde innebära någon större risk för hästen, men de där lurviga armarna tar väl en stund att sanera från allt var.

Det såg ut som att han hade något vitt på fingret, inte var alltså (:p) utan något skydd.

Kl

Jag har sett videon förut och jag har för mig att hästen blivit huggormsbiten därav varhärden :S

Jag fick den rekommenderad av Youtube för att jag sett ngn annan video där. Ingen aning varför youtube trodde det var ngt för mig. Yukk!

Såg också filmen (kunde ju inte låta bliiii efter alla kommentarer här :angel: ) och jag tyckte också att det såg ut som någon form av skydd på fingret som han... petade med :crazy:

undra vad som har hänt!!!

SÅ äckligt var det inte men märkligt hur mkt var som kan bildas!!!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 678
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 396
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Finns det någon här som känner igen sig, är likadan eller kan relatera till problemet på något sätt? Det skulle vara skönt att få prata...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
31 573
Senast: Saeta
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka