A

Annielee

Fler som får hem sin valp snart?
Det är en månad kvar innan jag får hem underverket och jag håller på längta ihjäl mig! :love:

Som sagt, nån fler?
 
Sv: Någon?

Väntar på en valp som beräknas födas om 2 dagar. Började redan i höstas o leta ras och tik.

Rasen är en dansk/svensk gårdshund o tiken är superfin. SUCH på 3 utställningar :bow:

Längtar så det värker i mig.. beställde en valp av henne redan innan hon parades så jag har väntat ett tag. Hoppas bara att allt går bra o att det kommer en liten tikvalp till mig :love:

Vilken ras väntar du på?
 
Sv: Någon?

Åhh va skoj! Hoppas hoppas! :)
Jag väntar på en liten whippetpojke till!
Jag var dit och tittade på dom idag! Finns det nåt underbarare än valpar? :love:
 
Sv: Någon?

Vad roligt med en valp, personligen är jag galet valpsjuk och har så varit alldeles för länge.

Förhoppningsvis kommer det en ny till mig under sommaren-07, min hund och hans tikbesök håller på att jobba på det. ;) :p :D
 
Sv: Någon?

Ja jag ska få en valpis i sommar. :love: Reserverade en stopudelhane i förra veckan, men det är hela 4 månader kvar tills de blir leveransklara eftersom de nyss parade sig och jag längtar redan ihjäl mig. :)
 
Sv: Någon?

Jag förstår att ni längtar!
Yeah: Visst är det en DP du har?
 
Sv: Någon?

ska hämta min samojedvalp den 31/3:bump: :bump:
har redan börjat handla till min tjej.Har du?
 
Sv: Någon?

Joo, jag har handlat lite grann men alla halsband och sånt man köpte till min andra hund när han var liten får denna ärva! :) Men en overall har jag inhadlat till när vi ska till fjälls och lite leksaker och så! Vad har du shoppat?
 
Sv: Någon?

Ok, hur gamla?

Här är lillpojken! :love: (Han längst bak med huvudet rätt upp)
8e6d23a0493e0c6222888db3626f757e_640_468.jpg
 
Sv: Någon?

oo va söt :D är så fruktansvärt valpsjuk!!
Men jag kommer inte kunna skaffa än förns om några år :crazy:
 
Sv: Någon?

Åhh, vilken plåga att vänta så länge! Har du inte tid?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 553
Senast: fixi
·
Hundträning Skulle vilja utbilda en hund till att upptäcka cancer. Någon som har gjort det här (eller annan specialsök) som vill berätta om vägen...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 198
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp