Någon som ska till Chappen??

S

silca

Hej.. Är det någon som ska åka till High Chaparall den 4-5 juli?? Det ska jag och jag hoppas att det kommer mycket folk.... inte långt kvar nu... ååå va kul det ska bli.... kramiz :banana:

Japp, har fixat biljetter också så självklart, inget man får missa :bump:

Jag vill gärna åka dit, vad kostade biljetterna och är dom svåra att få tag i..?

Ja hoppas det!! :bump:
Men vi ska flytta till nya huset i början av juli, men ja hoppas vi får börja innan... Annars blir det nog lite svårt med tid.. :crazy:

Är du medlem i WRAS-ansluten klubb så får du biljett gratis, är det inte så?

Men är tävlingarna inte 3-4 juli, och inte 4-5? :confused:

/Tulipan

Alla WRAS klubbar har fått fribiljetter till sina medlemmar, kontakta klubbens postmotagare. Annars kostar inträdet 150 kr per dag, 250 för båda dagarna. Då gäller biljetterna till HELA High Chaparral och allt som finns där. Det blir nog den största westerntävlingen, över 100 ekipage är anmälda och hur mycket publik det blir vågar vi inte tänka på.
Välkomna

Jajemen, vi är ett helt gäng från klubben som har hyrt stuga och ska partaja loss där nere! Inga hästar med i år! :)

Ja, om ja hinner så!!
Tack för hjälpen ikväll.. :) Va han snäll??

Hej.Vi ringde och kollade,de sa att det inte gick att förboka,först till kvarn typ....

Är det nåt speciellt där eftersom man måste ha biljett??
Vad är det som händer på High Chaparall den 4-5 juli??

*måste få veta* :D

JApps ja ska dit! fast inte tävla denna hången.. ska bara vara groom åt pojken min!..

Såg på RHA's hemsida att dom stoppat alla efteranmälningar, dom hade 150 ekipage anmälda under ordinarie anmälningstid!!
Helt otroligt!! Jättekul!! :bow:
Ninni

Självklart! Det är ju flera från stallet som ska tävla där, vara flaggridare (eller va det heter) massa kul folk och dessutom så är jag medryttare till Ulf Owenede's häst, Ulf är en av arrangörerna så jag får fribiljetter till hela familjen, och så jag ska vara hästskötare. =) Det ska bli kul!

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 651
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 004
Senast: animalasia
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 142
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar