Någon som ska handla på Canis?

Sv: Någon som ska handla på Canis?

Aliide skrev:
Har du med fått 50:- i presentkort? :angel:

Ha ha...menar Du att allt har fått det?? :o :D :D Trodde jag missat något. Har ju handlat därifrån en del, så helt plötsligt dyker det där upp. Hi hi...då behöver jag inte ge min kod till någon då. Om alla får sånt. Har ju slutat handla där. Vill nämligen ha en "speciell" bok, och tänkte jag kunde utnyttja rabatten, men även om jag gör det så blir det mycket billigare på adli-ris. :)

GaurdianAngel skrev:
Ha ha...menar Du att allt har fått det?? :o :D :D Trodde jag missat något. Har ju handlat därifrån en del, så helt plötsligt dyker det där upp. Hi hi...då behöver jag inte ge min kod till någon då. Om alla får sånt. Har ju slutat handla där. Vill nämligen ha en "speciell" bok, och tänkte jag kunde utnyttja rabatten, men även om jag gör det så blir det mycket billigare på adli-ris. :)
Haha, alla jag känner har fått det!

Jag trodde jag var speciellt utvalt i början :o

Jag brukar handla på bokus, tycker det är billigt där. Men är kanske adli-ris ännu billigare? Har bara hört folk prata om det.

Grana skrev:
Jag brukar handla på bokus, tycker det är billigt där. Men är kanske adli-ris ännu billigare? Har bara hört folk prata om det.

Har inte varit inne på bokus. Men Adlibris är i alla fall mellan 70-100 kr billigare på böcker än Canis.

Aliide skrev:
Haha, alla jag känner har fått det!

Jag trodde jag var speciellt utvalt i början :o

Kände mig jättespeciell, tills Du tala om det för mig. :devil: Hrm..kunde jag inte fått tro mig vara speciell ett tag till. :( :cry: ;) ;) ;) ;)

GaurdianAngel skrev:
Kände mig jättespeciell, tills Du tala om det för mig. :devil: Hrm..kunde jag inte fått tro mig vara speciell ett tag till. :( :cry: ;) ;) ;) ;)
Oj, men vänta nu! Nu ser jag.... Jag måste ha DRÖMT om att jag fick det där du vet... Vad pinsamt! :o

;)

Åhh. är det säkert!? Bara en dröm! :D :D Vilken tur, måste varit samma dröm som Grana drömde då....eller hur, Grana! :devil:

GaurdianAngel skrev:
Åhh. är det säkert!? Bara en dröm! :D :D Vilken tur, måste varit samma dröm som Grana drömde då....eller hur, Grana! :devil:

Klart det var! Grana eller hur drömde du att du fick 50:- på Canis? :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 692
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 368
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka