G
GaurdianAngel
????????????????????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aliide skrev:Har du med fått 50:- i presentkort?
Haha, alla jag känner har fått det!GaurdianAngel skrev:Ha ha...menar Du att allt har fått det?? Trodde jag missat något. Har ju handlat därifrån en del, så helt plötsligt dyker det där upp. Hi hi...då behöver jag inte ge min kod till någon då. Om alla får sånt. Har ju slutat handla där. Vill nämligen ha en "speciell" bok, och tänkte jag kunde utnyttja rabatten, men även om jag gör det så blir det mycket billigare på adli-ris.
Grana skrev:Jag brukar handla på bokus, tycker det är billigt där. Men är kanske adli-ris ännu billigare? Har bara hört folk prata om det.
Aliide skrev:Haha, alla jag känner har fått det!
Jag trodde jag var speciellt utvalt i början
Oj, men vänta nu! Nu ser jag.... Jag måste ha DRÖMT om att jag fick det där du vet... Vad pinsamt!GaurdianAngel skrev:Kände mig jättespeciell, tills Du tala om det för mig. Hrm..kunde jag inte fått tro mig vara speciell ett tag till.
GaurdianAngel skrev:Åhh. är det säkert!? Bara en dröm! Vilken tur, måste varit samma dröm som Grana drömde då....eller hur, Grana!