Någon som provat hönät från H**ks?

nyaste

Trådstartare
Vet inte om jag lägger den här tråden rätt nu. Om inte så flytta den i så fall :)
Är det någon som provat det småmaskiga hönätet från H**ks? Hur mycket hö rymmer det? Hur pass hållbart är det? Annat negativt/positivt? Var det värt pengarna eller rekommenderar du att man köper något annat?

Sv: Någon som provat hönät från H**ks?

Jag har det. Har haft det sedan juni och det hänger mot väggen i boxen så måste säga att det håller bra! Min kille är ganska våldsam i ätstil och nätet ser fortfarande ut som nytt, ej noppigt eller slitet. Dock kan de små knytsnörena lossna och då får man sy fast igen :) Jag får ner ca 7-9 kg hösilage som max, dryga 12 kg med småbalat torrhö :) Verkligen värt pengarna!

Jag har ett från hööks och ett sånt där dyrare. Det dyrare är helt klart bättre kvalité men det från hööks har hållt bra också, inget av dom är sönder än efter ett halvår ungefär.

Jag har 6 st som jag har haft i flera år. Det är snörerna som kan gå upp, annars har dom hållt bra. Helt klart värt pengarna tycker jag.

Jag har haft ett i ett par veckor nu efter en foderstrupsförstoppning. Jag är väldigt nöjd i förhållande till priset, tycker nätet rymmer mycket och verkar hållbart. För mig är det dock inget i längden, men som sagt prisvärt!

Någon som vet om man kan köra det i tvättmaskinen? Ska snart lägga undan mitt och vill gärna ha det renare först...

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
615
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 378
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar