F
Fhanny
Var nu i helgen och tävlade, och red som vanligt på mitt flippanbett. Hade även varit dagen innan och tävlat med samma bett. Och när jag hoppade fram till första klassen så; PANG så gick bettet av som tur var är min häst ganska lydig och stannade när jag proade. Som tur var så hoppade jag inte just i det ögonblicket, och jag var på framhoppningen.
Är det fler som har råkat ut för detta?
Hästen jag red "suger" alltid på bettet och gnisslar tänder, men det borde ju inte gå av för det. Och jag har inte använt det så himla mycket. OCH jag dra INTE min häst hårt i munnen.
Och behöva betala så pass mycket för ett bett som man inte vet om det ska gå av eller inte. USCH!
Vad tycker ni att man ska göra? Ska man ringa och klaga? Vad har/skulle ni gjort/göra?
Är det fler som har råkat ut för detta?
Hästen jag red "suger" alltid på bettet och gnisslar tänder, men det borde ju inte gå av för det. Och jag har inte använt det så himla mycket. OCH jag dra INTE min häst hårt i munnen.
Och behöva betala så pass mycket för ett bett som man inte vet om det ska gå av eller inte. USCH!
Vad tycker ni att man ska göra? Ska man ringa och klaga? Vad har/skulle ni gjort/göra?