F
Fan of Bill
Sv: Någon som har en Mustang???
Vi blir inte arga, det är bara Sidekick som blir arg när man inte håller med henne...
Vi blir inte arga, det är bara Sidekick som blir arg när man inte håller med henne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej för Fan !Alltså Bill, jag blir så nyfiken!
Vet du allt?
Kan du inte berätta mer om dig själv, vad du sysslar med (jag vet att du är sjukskriven i skrivandes stund) och vad du har gjort i USA och det låter ju som om du har varit over there i mer än en månad.
Kompetensnivån på dig känns hög!
Please let all of us know!
.... då man tycker fel .... Ska man ställa frågan om man inte vill höra svaret?Vi blir inte arga, det är bara Sidekick som blir arg när man inte håller med henne...
Thanx!
Blev lite orolig ett tag att du skulle tycka att jag är för nosig och kanske svara med typ "curiosity killed the cat"
Inte är du nosig, Go.. f´låt, Fan of Bill
Jag tror att ämnet mustanger har dött, så va faan .... Låt Gordon, jag menar Fan of Bill tramsa sönder den!Håller ni två på att kappa en annan tråd, igen....fy va skäms:smirk:
Sorry, Hidalgo på filmen är en American paint . En mustang har inte den breda baken utan är en smal, torr häst, liten utanpå, stor inuti!
Hittade en uppfödare på nätet som har mustanger väldigt intressant... http://www.mustanger.se/ så visst finns dom i sverige