Med budgettelefon menar jag under 2000 kr ungefär. Jag funderar på att köpa en ny, har inte råd med någon dyr men såg att det finns några till lägre pris, t.ex Xperia E4 för endast 990 kr. Det står inget om att den är operatörslåst. Låter ovanligt billigt ju.
Egentligen använder jag telefonen mest till att lyssna på musik så musikspelaren måste vara bra och man ska kunna ha små in-ears till den. (Man måste väl inte ha samma märke som telefonen?)
I andra hand skickar jag sms och i tredje hand ringer jag med den. Fotar inte så mycket men kanske skulle göra det mer om mobilkameran vore bra. Surfar aldrig men kanske skulle göra det om det gick snabbare än med min nuvarande telefon.
Den ska tåla att åka i golvet nån gång ibland.
Några idéer?
Vad har ni för telefoner och är ni nöjda med dem?
Bra/dåliga saker med dem?
Vilka telefoner ska man undvika?
Egentligen använder jag telefonen mest till att lyssna på musik så musikspelaren måste vara bra och man ska kunna ha små in-ears till den. (Man måste väl inte ha samma märke som telefonen?)
I andra hand skickar jag sms och i tredje hand ringer jag med den. Fotar inte så mycket men kanske skulle göra det mer om mobilkameran vore bra. Surfar aldrig men kanske skulle göra det om det gick snabbare än med min nuvarande telefon.
Den ska tåla att åka i golvet nån gång ibland.
Några idéer?
Vad har ni för telefoner och är ni nöjda med dem?
Bra/dåliga saker med dem?
Vilka telefoner ska man undvika?