någon som har en alkhal teké(stavnig?)???

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare SleipnerII
  • Startdatum Startdatum
S

SleipnerII

:love:skar den rasen!!!
(har iförsej aldrig sett någon "på riktigt", men ändå...)

Hejsan. Är själv fantast när det gäller teken. om dom itne var så mycket dyrare än vad jag hade råd med när jag köpte häst skulle ja köpt en på en gång. Men ofta måste man ju imortera (om man itne har tur att nån vuxen häst ska säljas eller om man ska ha ett för eller riktigt ung häst). vi har ju ett askal-tekér- stuteri här i sverige i uppsala som har jättefina hästar och kan sin sak. om du har frågor så sök upp dom.

Jag har aldrig träffat nån häst av den rasen.......
Men har sett nån på bild och dom ser ju fina ut!

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 397
Senast: ildiko
·
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
972
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 783
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar