Någon som är duktig på Welsch hingstar?

shady

Trådstartare
Har kommit ihop mig lite med en av tjejerna i stallet. Hon har ett sto UE: Snowdon Blighter.

Men hon vill ha att till att han heter Snowdon Blither. Medans jag säger Snowdon Blighter, vem av oss har rätt???

Visst sa du det men hon ger sig inte bara. Någon som vet någon sida där man kan läsa om honom?

Bara så jag kan skicka en länk till henne :)

Vad heter hennes sto? *nyfiken då jag har ett sto ue snowdon blighter* Mitt sto är u wärnanäs pollyanna :)

Har PM:at dig.

Tack för alla svar och länkarna. Har skickat dom till henne så får vi se om hon kan erkänna att hon hade fel. :confused:

Jojoo! :D :D

Kulltorps Julie är mamma till min älskling Quse´! ;)

Quse´är uppvuxen hos mej men finns idag hos sin ägare i Västervik...förhoppningsvis kommer han hem igen en dag då jag har första återköpsrätt på honom.

Quse´är efter Balans....han är fux med ganska bred bläs...ljus man och svans...två halvstumpor bak...och 137 cm hög...en herre med åsikter och humör...och såå otroligt smart! ;) :D

Energi för 10 hästar tillsammmans och som sin kära mor var(åtminstone i yngre dagar) så gillar han att bockhoppa...än idag trots att han börjar bli till åren nu. ;)

Så Shady...här har du hemsidan som du kan se "min" ponnys kära mor på!...det är bara att gå in på Jojoo´s länk ovan!Hennes namn är Kulltorps Julie.

:banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 512
Senast: Mabuse
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 544
Senast: ildiko
·
Samhälle Richard Jomshof kommer att delges misstanke om hets mot folkgrupp nästa vecka, för att ha delat islamkritiska karikatyrbilder, och har...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
6 114
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar