Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Quse´är uppvuxen hos mej men finns idag hos sin ägare i Västervik...förhoppningsvis kommer han hem igen en dag då jag har första återköpsrätt på honom.
Quse´är efter Balans....han är fux med ganska bred bläs...ljus man och svans...två halvstumpor bak...och 137 cm hög...en herre med åsikter och humör...och såå otroligt smart!
Energi för 10 hästar tillsammmans och som sin kära mor var(åtminstone i yngre dagar) så gillar han att bockhoppa...än idag trots att han börjar bli till åren nu.
Så Shady...här har du hemsidan som du kan se "min" ponnys kära mor på!...det är bara att gå in på Jojoo´s länk ovan!Hennes namn är Kulltorps Julie.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Ekonomi & Juridik Ska kunna rida ja, men nytt ställe och blåst på det kan ju påverka att hästen var mer spänd än vanligt. Speciellt om den stått i utebox...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.