Någon mer som fastnat för...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Girasol
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 938
Sv: Någon mer som fastnat för...

Ingen som ska gå med sto dit? Inte ens funderat?'

Gira :banana:

:angel: Vad bra, då blir det bättre pris på vår avkomma om den blir ensam i landet nästa år :D -Det gjorde ju funderandet än mer intressant!!!

Sluta fira och kolla upp hans tråd på Hoppavel istället..... ;)
Hopphingstar -> hoppavel

Du är inte först om att gilla denna Indoctro son. Fler står i kö.

:o .... Hittade tråden :D

Ringde till gränsbo idag och ett av våra ston ska nog gå dit iallafall. Vem det blir ska jag grunna på. Kanske fler som får gå dit :)

Du e lite sent ute. Mitt ena sto semineras med honom ikväll så jag har valt ut säsongens bästa simmare från honom, du kan får bottenskrapet som blir över. ;)

:rofl: ånä, jag väntar tills han laddat om!

Tyvärr lär jag få vänta, en märr är klar om ca tre veckor. Är på väg in i brunst, men, men. De andra tre är dräktiga och tänker så vara minst (förhoppningsvis) i 9 veckor till...

jasså fler som spanat in honom...dom bästa små hopp bäbbarna kommer nog hit ut i skogen.

Om jag laddar om och blir sugen på att fortsätt med avel på häst, just nu är jag inne på vandrande pinnar...
//Tina

Usch nej, inte vandrande pinnar, de luktar så illa! ;)

Efter regn kommer solsken!

mask eller kaniner står också på listan över tänkbara avels alternativ.
I övrigt har jag funderat på knyppling alt frimärken ....
//Tina

Jag har lösningen för dig...

Åk ner och kika på Sheraton en stund så återvänder alla krafter och du vill åter avla häst:D

Han är jätteläcker:banana:

Jag förstår dig! Hoppas du får en riktigt kalassäsong i övrigt, även om det såklart inte kan väga upp denna förlusten.

Kaniner är ju söta, men blir ju så många! Mask är äckligt, knyppling tålamodskrävande och sövande och frimärken trååååkigt.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 145
Senast: Rosett
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2
Svar
34
· Visningar
2 369
Senast: Bee
·
Utrustning Någon som lyckats fastna i stigbygel med tåkappa eller i korgstigbygel? Har fastnat 4 gånger i olika varianter (gummiband, vanliga... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 638
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 568
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Hull..?